„Tarsi nekalta transporto priemonė, be kurios kartais neįsivaizduojame savo gyvenimo, dabar jau pradeda kelti grėsmę ir sukelti įvykius, kuriuose sužalojami žmonės, o vienu atveju net žuvo žmogus“, – pastebi R. Požėla.

Pasak jo, svarbu pripažinti, kad naujos judėjimo priemonės yra transporto priemonės ir privalo eisme dalyvauti pagal tam tikras kelių eismo taisykles. R. Požėla nemano, kad perkėlus elektrinius paspirtukus ir riedlentes nuo šaligatvių į gatves, dar labiau išaugtų pavojus keliuose.

„Arba mes pripažįstame, kad tai yra normali transporto priemonė ir ji dalyvauja eisme su kitomis. Arba ji važiuoja šaligatviu ir kelia dar didesnę grėsmę pėstiesiems. Tikrai turėtų būt efektyvesni kontrolės mechanizmai galintys nustatyti paspirtukų galingumą. Vyksta diskusijos, kas turėtų tokius įrenginius turėti - policija ar savivaldybė. Taip pat susiduriame su įmonėmis, kurios nuomoja paspirtukus deklaruodamos, kad tai mažesnio galingumo modeliai, nors nuomoja galingesnius“, – sako Policijos generalinis komisaras.


Pasak jo, valstybė su idėjomis šiek tiek atsilieka nuo progreso ir realaus gyvenimo. Policija elektrinių judėjimo priemonių srityje mato problemas ir siūlo sprendimus, tačiau jie yra priimami kaip įstatymai vyriausybiniu lygmeniu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)