„Nuo tada, kai starto šūvis buvo iššautas „BMW Sauber F1“ komandai, praėjo 8 mėnesiai. Per šį trumpą laikotarpį mes dirbome labai efektyviai. Integravome Miuncheno ir Hinwilo gamyklas, sukūrėme plėtros projektą, pasirinkome pilotus, radome stiprius partnerius ir rėmėjus, pagaminome tarpinį bolidą, o tada ir naująjį „F1.06“.

Po šios intensyvios žiemos bandymų programos mūsų pilotai gerai įvertino bolidą. Inžinieriai taip pat pastebi didžiulį žingsnį pirmyn po praėjusių metų. Galime teigti, kad šiame vystymosi periode mums viskas pavyko gerai.

Kaip viskas atrodys trasoje, dar nežinome. Nesitikime jokių stebuklų, tenorime išnaudoti visas galimybes ir tobulėti žingsnis po žingsnio“, - komandos ikisezoninėje demonstracijoje kalbėjo M.Theissenas.

Iš „Williams“ atėjęs Nickas Heidfeldas tikino negalįs sulaukti, kada vėl galės lenktyniauti.

„Nekantriai laukiu pirmųjų lenktynių po šios ilgos pertraukos, bus įdomu pamatyti konkurentų pajėgumą. Kol kas sunku prognozuoti, bet manau, jog „Renault“ ir „Honda“ pradžioje pirmaus, po jų turėtų sekti „McLaren“ ir „Ferrari“, o toliau jau grupė panašaus pajėgumo komandų. Mes tikriausiai ir būsime joje“, - kalbėjo vokietis, kuris praėjusio sezono pabaigą turėjo praleisti dėl susižeidimo.

„Atlikome daug žiemos bandymų. Daug daugiau nei praėjusiais metais, o tai yra gerai. Na, dabar atėjo laikas startuoti. Labai laukiu pirmųjų lenktynių, nes tai ir yra dalykas dėl kurio visi čia susirinkome“, - pridūrė kitas BMW pilotas Jacques Villeneuve‘as.

Nuo 2000 metų BMW „Formulėje-1“ egzistavo tik kaip variklių tiekėjas „Williams“ ekipai. Dabar, kai BMW jau yra pilnavertė komanda, „Williams“ bus priversti lenktynėse naudotis „Cosworth“ agregatais.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.