„Kai organizacija daugiau nei 13 metų išlaiko spartų augimo tempą, vienas iš pagrindinių įmonės uždavinių yra suburti stiprią komandą, kuri norėtų padėti verslui pasiekti strateginius tikslus bei drauge įveiktų iššūkius. Nuosekliai augti mums padėjo vis sudėtingesni verslo iššūkiai, kurie privertė išmokti nuolat keistis ir leido būti konkurencingais pasauliniu mastu bei nemažinti apsukų“, – akcentuoja įmonės vadovas pranešime spaudai.

Duomenimis grįsta strategija sutaupo laiko

Anot V. Gurgždžio, krizei ar nuolatiniams pokyčiams sudėtinga preciziškai pasiruošti, visko nenumatysi, bet yra daug higieninių dalykų, kuriuos verslas privalo daryti geriausiais laikais, kad atėjus sudėtingai situacijai, kiek įmanoma ramiau ir su daugiau informacijos būtų galima priimti apgalvotus sprendimus. O informaciją gali padėti išanalizuoti pasitelkiami vidiniai įrankiai.

„Duomenimis grįsta strategija bei viduje kurti unikalūs skaitmeniniai įrankiai, leidžia ne tik keturis kartus greičiau nei rinkos vidurkis pristatyti savo darbo rezultatus klientams, tačiau taip pat ir užtikrinti bei įgyvendinti organizacijoms šiuo metu taip reikalingą technologinės pažangos pokytį. Kai verslai trumparegiškai pasirenka didžiules verslo valdymo sistemas, kurios lyg ir padeda spręsti daugelį problemų, tačiau dėl savo universalumo, monolitiškumo, integracijų stokos kitose vidinėse sistemose, negali pateikti išsamesnių įžvalgų. Čia nugali paprastumas. Sistemos turi tarnauti verslui, o ne priešingai, tad visada patariame savo klientams susikurti tokį sprendimą, kuris darbą supaprastins ir pateiks įžvalgų apdorojus HR, finansų, gamybos, operacijų, pardavimų ir kitus duomenis vienu metu“, – dalijosi įmonės vadovas.

Verslo skaitmenizacija – atveria galimybes

Lietuvos padalinio vadovas akcentuoja, kad „Devbridge“ klientai, esantys Šiaurės Amerikoje ir Vakarų Europoje, dar pandemijos pradžioje greitai susivokė, kad vienintelis būdas vykdyti veiklą, skubiai skaitmenizuoti paslaugas. Daugumai tai tapo atsivėrusia verslo plėtros galimybe sąmoningai didinti ir kuriamų produktų apimtis.

„Šiuo metu ne tik padedame įvairiems klientams kurdami programinę įrangą, bet taip pat vertiname pačios organizacijos procesus, identifikuojame, kuriose vietose tie procesai atliekami rankiniu būdu ir kur galėtume visa tai automatizuoti. Tai šiuo metu yra pati didžiausia erdvė ir sritis, į kurią taikomės ir kurioje siekame įsitvirtinti, ypač turint omenyje, kad yra daugybė organizacijų, kurios dar nežengė skaitmenizacijos keliu bei vėluoja tai daryti. Mes esame sukūrę procesą tokiems pokyčiams, turime visus reikiamus gebėjimus tai atlikti efektyviai, dirbame su profesionalų komanda, padedančia mūsų klientams visiškai transformuoti verslą iš vidaus“, – sako įmonės viceprezidentas.

Būtina didinti konkurencingumą ir regione

V. Gurgždys pažymi, kad į mūsų šalį ateinantys vis nauji bei pažangūs užsienio investuotojai, natūraliai išaugina vis didesnę konkurenciją dėl geriausiųjų darbuotojų. Nors tai sukuria dar geresnes sąlygas specialistams, tačiau verslui pritraukti IT profesionalius Lietuvoje darosi vis sunkiau, todėl natūralu, kad tenka dairytis ir į kaimyninius regionus.

„Teigiamus ekonominius pokyčius IT sektoriuje šiemet ypač išaugino skaitmenizuotų sprendimų poreikis, kuris natūraliai didino ir technologijų įmonių darbų apimtis. Todėl daugelis sėkmingų IT įmonių gausino darbo vietas ir vykdė plėtrą. Mes taip pat, nedvejodami per pandemiją atidarėme biurą Lenkijoje ir jau esame subūrę beveik 30 aukštos kvalifikacijos specialistų. Ir toliau planuojame didelę plėtrą šioje šalyje, taip pat ir Rumunijoje. Mūsų augimo trajektorija nustatyta – siekiame kasmet augti bent po 20 – 25 proc., išlaikyti glaudžius partnerystės saitus su dabartiniais klientais ir taip pat užmegzti tvirtus santykius su klientais naujose industrijose. Tačiau viso sektoriaus sėkmė bei Lietuvos, kaip ICT paslaugų eksporto lyderės vaidmuo Baltijos šalyse priklausys ir nuo to, kiek pavyks pritraukti kvalifikuotų specialistų, užauginti naujų specialistų šalies viduje, kaip seksis juos išlaikyti ir leisti jiems tobulėti Lietuvoje“, – įsitikinęs „Devbridge“ vadovas.

Dėl geriausių darbuotojų reikia kovoti

Nuo 2011 metų, kai įmonė atidarė savo biurus Lietuvoje, svarbiausiu sėkmingos veiklos elementu tapo darbuotojai. Esminis veiksnys, motyvuojantis specialistus pasirinkti darbdavį yra prasmingas darbas ir stipri komanda.

„Mūsų verslo modelis yra ganėtinai paprastas – kuo stipresnius žmones turime, tuo talentingesnius į savo komandą galime pritraukti vėliau. Rinka, kurioje veikiame, yra maža – profesionalai vieni kitus pažįsta, todėl nesunkiai įvertina, kokią komandą esame subūrę. Žmonės nori dirbti su talentingais kolegomis ir įgyvendinti sudėtingus projektus. Matydami būsimus stiprius bendradarbius, žmonės supranta, kad netrūks palaikymo, o kartu galės priimti didesnius ir geresnius sprendimus. Būtent patyrę specialistai padeda kovoti dėl šių geriausiųjų darbuotojų, pritraukti naujų talentų. Patirtis parodė, kad paieškas gerokai sutrumpina ir bendrovės augimą efektyviai įgyvendinti padeda įmonėje jau daugelį metų veikianti rekomendacijų programa. Nuo 2015 metų net penktadalis naujų įmonės darbuotojų prisijungė per asmenines kolegų rekomendacijas. Už rekomenduotą ir atrinktą kandidatą įmonėje laukia ir finansinis paskatinimas, siekiantis kelis tūkstančius eurų“, – dalijosi V. Gurgždys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)