„Negaliu sau leisti pernelyg didelio geranoriškumo, – teigia T. Littleton. – Žmonės turi turėti galimybių mesti vieni kitiems iššūkius.“

„The Social Element“ yra agentūra, padedanti korporacijoms susisiekti su klientais ir socialiniais tinklais, rašoma BBC portale.

„Mūsų teikiamos paslaugos apima ir rinkodarą, ir ryšius su visuomene, ir klientų aptarnavimą“, – nurodo T. Littleton.

„The Social Element“ buvo įkurta 2003 m., kai socialiniai tinklai dar buvo kūdikystės stadijos. Dabar ši įmonė plėtoja veiklą visame pasaulyje, o metinės jos pajamos siekia 9,2 mln. svarų sterlingų (10,7 mln. eurų). Ji atstovauja tokiems prekių ženklams kaip „Oreo“, „Peloton“, HSBC ir „Nissan“.

Pozityviai nuteikiančią įmonės kultūrą T. Littleton vadina vienu iš „The Social Element“ sėkmę nulėmusių veiksnių.

„Norėjau, kad dirbdami žmonės maksimaliai išnaudotų geriausius savo sugebėjimus, – sako ji. – Čia tvyro bendravimą ir bendradarbiavimą skatinanti atmosfera, tokia betarpiška kaip šeimoje. Šitai paskatino žmonių norą likti dirbti įmonėje.“

2014 m., kai Europoje ir Šiaurės Amerikoje verslas jau buvo išplėtotas ir klestėjo, T. Littleton nutarė išmėginti laimę Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkoje. Būstinei tinkama vieta ji pasirinko Sidnėjų.

„Jutau, kad būstinės įkūrimas Australijoje, mums gali reikšti didelį proveržį, – pasakoja ji. – Toks žingsnis turėjo suteikti galimybę ne tik užkariauti Australijos rinką, bet ir prisistatyti Azijai.“

„Galop išdrįsau surizikuoti. Esu optimistė, todėl norėjau pamėginti. Visi vadovai pritarė mano idėjai“, – prisimena T. Littleton.

Deja, praėjus keliems mėnesiams, minties turėti būstinę Sidnėjuje teko atsisakyti, o visą projektą nurašyti į nuostolius.

„Australijos įmones, kurias laikėme sau aktualiomis, labiausiai domino Australijos rinka, be to, priešingai negu tikėjomės, negavome jokios prieigos prie Azijos, – dėsto verslininkė. – Dabar manau, kad vertėjo nusitaikyti į Honkongą arba Singapūrą.“

Neilgai trukus T. Littleton sužinojo, kad daugelis vadovų, išreiškusių pritarimą pateiktai idėjai, tylomis abejojo sumanymo sėkme.

„Juos nuginklavo mano optimizmas ir pozityvumas, – teigia T. Littleton. – Tik tada, kai galop teko trauktis iš Australijos, vadovai prasitarė nebuvę visu šimtu procentų tikri, kad mano idėja perspektyvi.“

„Būtent tada ir supratau, kad pati pasistengiau sukurti tokią aplinką, kuri įpareigotų į viską žvelgti pozityviai ir optimistiškai. Nė vienas nepanoro būti kritiškai nusiteikusiu žmogumi“, – aiškina T. Littleton.

Šis atvejis privertė verslininkę pakeisti nuomonę apie įmonės kultūrą. Geranoriškoje atmosferoje, anot jos, ilgainiui suveši vadinamasis toksiškas pozityvumas, o tai rimta grėsmė.

„Pasistengiau, kad įmonėje tvyrotų geranoriška atmosfera, bet teko susimąstyti, ar ne todėl visi pradėjo pritarinėti netinkamiems sprendimams“, – aiškina T. Littleton.

„Supratau, kad dėmesį privalu nukreipti į naują elementą – sveiką konfliktą, t. y. skatinti atmosferą, kurioje žmonės nebijotų mesti vieni kitiems iššūkių ir juos įveikdami judėtų į priekį bendrovei palankiausiu keliu“, – sako T. Littleton.

„The Social Element“ vadovė tvirtina, kad įmonėje, kaip ir anksčiau, dominuoja draugiška atmosfera, tačiau dabar ji kur kas nuoširdesnė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)