Visus šiuos žingsnius smulkiai ir su pavyzdžiais G.Ginkevičė neseniai pristatė savo išleistoje knygoje „Verslo sparnai. Kaip įkurti ir plėtoti verslą internete“. Knygoje autorė pateikia svarbiausius verslo sėkmės žingsnius ir neslepia, kad jie ir pačiai Gitanai padėjo sukurti sėkmingo verslo formulę.
1 žingsnis – atrasti ir patikrinti idėją, aprašyti verslo strategiją
„Kiekvienas sėkmingas verslas iš pradžių buvo tik idėja“, – sako G.Ginkevičė ir priduria, kad bet koks, net ir pats mažiausias verslas turėtų prasidėti nuo aiškios verslo idėjos ir verslo strategijos išgryninimo: „Todėl svarbu žinoti, kas jūsų laukia, jei pasiryžote kurti verslą. Pastebėjau, kad daugelis tiki iliuzija, jog dirbti reikės mažai, o pinigų bus daug. Realybė yra kitokia. Todėl svarbu atrasti patikimų šaltinių, iš kur semtis verslo idėjų ir kaip patikrinti jų poreikį rinkoje. Mano nuomone, visos verslo idėjos yra geros, tačiau ne visos pelningos.”
2 žingsnis – sudaryti verslo planą
3 žingsnis – sukurti vientisą, atpažįstamą verslo įvaizdį
„Ar žinote, kad net jeigu „Coca-Cola“ buteliuke būtų ne šis Jums puikiai pažįstamas gėrimas, o kažkas kito, Jūs vis tiek rinktumėtės jį? Nes per ilgą laiką jau esate įpratę prie šio produkto ir perkate jį todėl, kad jis yra Jums puikiai pažįstamas. Norint sukurti sėkmingą verslą, labai svarbu atpažįstamas verslo įvaizdis. Svarbu iš anksto nustatyti, kokie svarbiausi kriterijai leidžia išsiskirti rinkoje ir sukurti savo verslui atpažįstamą įvaizdį“, - sako G.Ginkevičė.
4 žingsnis – įregistruoti verslo formą ir, jei reikia, gauti licencijas
Lietuvoje verslą kurti galima įregistravus skirtingas formas. G.Ginkevičė atkreipia dėmesį, kad daugelis mano, jog verslui būtina steigti UAB. „Tačiau tai klaidinga nuostata“, - sako verslo konsultantė. Ir priduria, kad daliai smulkių verslų puikiai tinka ir kitos verslo formos, tokios kaip Mažoji bendrija, veikla pagal individualią veiklą. „Nuo to, kokią verslo formą pasirinksite, priklausys mokesčiai, reikalingi dokumentai verslui įkurti, Jūsų finansinė atsakomybė. Todėl tikrai ne visiems būtina skubėti kurti įmones“, - sako G.Ginkevičė.
5 žingsnis – sukurti interneto svetainę
„Šis verslo etapas labai svarbus. Šiandien interneto svetainė yra įmonės įvaizdžio dalis, Jūsų verslo veidas. Tam reikia žinoti, kaip sukurti patogią ir parduodančią svetainę, kokių klaidų vengti, pristatant savo paslaugas ir prekes svetainėje. Taip pat svarbu žinoti, kaip pritraukti naujų svetainės lankytojų ir užtikrinti, kad lankytojai taptų potencialiais klientais“, - sako G.Ginkevičė.
6 žingsnis – susipažinti su skaitmeninės rinkodaros priemonėmis ir kanalais
G.Ginkevičė įsitikinusi, kad smulkiam verslui reklama neturi kainuoti daug. Visas galimybes tam suteikia internetas: „Skaitmeninės rinkodaros priemonės ir kanalai šiandien yra labai svarbu kuriant verslą. Reklama ir klientų pritraukimas, pasitelkiant Lietuvoje karaliaujančius socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“ tampa neatsiejama rinkodaros dalimi. Tam svarbu išmanyti tam tikras subtilybes.”
7 žingsnis – efektyviai auginti pardavimų apimtis
Apie verslo pardavimus reikia galvoti dar prieš įkuriant verslą. „Tam svarbu išmanyti daugiau apie verslo augimą ir pardavimus skatinančias strategijas. Sėkmė nusišypsos tinkamai pasirinkus strategiją, kaip viešinti produktų pardavimo ar paslaugų verslą. Ne visi kanalai tinka visiems, todėl svarbu atrasti tai, kas geriausiai padės padidinti Jūsų verslo pardavimus”, - sako G.Ginkevičė.
Plačiau apie šiuos svarbiausius sėkmingo verslo kūrimo etapus galite paskaityti neseniai G.Ginkevičės išleistoje knygoje „Verslo sparnai. Kaip įkurti ir plėtoti verslą internete“. Autorė sako, kad svarbiausia – žengti pirmąjį žingsnį ir palikti baimes nuošalyje: „Visi pradedantieji verslą susiduria su tais pačiais verslo kūrimo žingsniais. Tas, kuris šiandien mums atrodo didelis ir galingas, kažkada tebuvo idėją turintis žmogus, sukūręs unikalų pavadinimą, įvaizdį ir pasiūlęs rinkai reikalingą produktą ar paslaugą.“