Bet pamažu tokia taktika gali atsisukti prieš pačius organizatorius ir palaipsniui gali mažėti žiūrovų skaičius. Neretai žmonės sukaria šimtus ar tūkstančius kilometrų (pvz. "Greičio" redaktorius) , kad pamatyti vieną arba du "dopus" per dieną. O čia - še tau...

Atrodo, Sanremo ralyje, atskrisdavo "dulkiapūčiu" vadinamas malūnsparnis ir nusileidęs žemai prie pavojingų posūkių, tiesiog nupūsdavo nepaklusnius žiūrovus iš pavojingų vietų ir nuo medžių.

Reikia suprasti ir FIA bei organizatorius, kad avarijos ir aukų atveju galima prarasti žymiai daugiau.

Australai, kad išsaugoti pasaulio ralio etapo statusą, ėmėsi kraštutinių priemonių. Žiūrovai (kurių Australijoje ne per daugiausiai), "suvaromi" į tam tikslui skirtas vietas ir žiūrėk sau...

Priežastis paprasta - draudimo kompanija, kuri draudžia ralį, kelia tokias, o ne kitokias sąlygas ir taškas. Mums sunku įsivaizduoti tuščius greičio ruožus, bet taip yra... Panaši situacija yra Japonijoje. Bet apie tai kitą kartą...

Pagaliau buvo duotas startas pirmam šios dienos ruožui (9 GR). Spėkit kas jį laimėjo? Tvarka rezultatų lentelėje ta pati - du "Peugeot", du "Citroen", vėl "Peugeot" ir "Subaru". Jei dabar baigtųsi ralis, gamintojų įskaitoje "Peugeot" susirinktų maksimalų taškų skaičių (16) 4 taškai atitektų "Subaru".

Antru atvažiavęs jaunasis S.Loebas ("Citroen") nepajėgė aplenkti absoliučioje įskaitoje P.Bugalskio, bet skirtumas tarp jų sumažėjo iki 22 sek. 7,8 ir 9 vietas užima trys "Ford" automobiliai.

15.32 (Lietuvos laiku) bus duotas startas antrai dienos kilpai - trys ruožai iš eilės.