Šokęs ant paspirtuko Artūras spėjo pavažiuoti vos kelias minutes, kai šis ėmė ir perlūžo pusiau.

Vyras krito nuo paspirtuko, laimei, sužalojimai ne itin dideli: nubrozdintas kūnas, išsukta čiurna.

„Galva vietoj“, – pusiau juokais, pusiau rimtai sakė vyras ir perspėjo, kad kiti paslaugos naudotojai turėtų būti ypač atsargūs ir gerai apžiūrėti paspirtukus, kuriuos nuomojasi.

Apie incidentą jis pranešė ir paspirtukų nuomos bendrovei. Tačiau šios atsakymas pasirodė lyg akibrokštas.

„Sveiki, Artūrai, ačiū, kad kreipėtės. Apgailestauju, kad jums taip atsitiko, informaciją apie paspirtuką perdaviau atsakingai komandai. Kaip atsiprašymą dėl šitokios paspirtuko padėties, grąžinau visus pinigus už kelionę“ – rašoma bendrovės atsakyme.

Į Artūro sąskaitą „Bolt“ grąžino 31 euro centą, kurį šis spėjo sumokėti už nepavykusią ir nelaime pasibaigusią kelionę.

Tikrina kasdien

Kaip „Delfi“ atsiųstame „Bolt“ atsakyme komentuoja dalijimosi paslaugų plėtros vadovas Baltijos šalyse Eimantas Balta, bendrovė pastebi, kad dėl sumažintų paslaugos kainų, išaugo paspirtukų paklausa.

„Po įvykusio incidento noriu visiems mūsų klientams priminti ir pabrėžti, kad transporto priemonė skirta saugiai pasiekti kelionės tikslą – nuvykti nuo taško A iki taško B, ji nėra skirta ir pritaikyta kelionei keliems keleiviams ar kaskadinių triukų atlikimui“, – akcentavo E. Balta.

Jo žodžiais, paspirtukų būklė patikrinama kasdien, kai šie grįžta į sandėlį, tačiau jeigu transporto priemonei pakenkta dienos metu, tarp skirtingų kelionių, to užfiksuoti nepavyks.

„Šiame minėtame įvykyje paspirtuką iš karto perdavėme mūsų technikos ekspertams, kad būtų atlikta ekspertizė ir išsiaiškinta, kodėl tai įvyko, kokia jo naudojimo istorija. Gavę išvadas, nedelsiant imsimės visų saugumo priemonių, kad tai nepasikartotų“, – žadėjo E. Balta.

Pirmas toks atvejis

Pasak „Bolt“ atstovo, sprendimas sugrąžinti pinigus už kelionę buvo netinkamas norint atlyginti patirtą žalą.

„Pasiūlyta kompensacija tikrai per maža, todėl mūsų komanda dar kartą susisiekė su klientu ir priimsime sprendimą dėl tinkamo žalos atlyginimo. Atsiprašome, toks įvykis mūsų įmonėje pirmasis, todėl kiekvieną atvejį nagrinėjame individualiai, įvertindami visas aplinkybes“, – sakė E. Balta.

Jis pabrėžė, kad prieš naudojantis paspirtuku, derėtų šį apžiūrėti, ar nėra techninių pažeidimų. Būtent tai gali padėti išvengti panašių incidentų ateityje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)