Kadangi nuovažoje nebus šviesoforinio reguliavimo, pagerės pralaidumas Liepkalnio g., judant iš centro Žirnių g. link.

Šiuo metu sankryžos pralaidumas siekia apie 60 proc. Sklandų eismą vis dar trikdo tai, kad dar ne visos eismo juostos atidarytos, o netgi kai kuriose atidarytose kryptyse, pavyzdžiui Liepkalnio g. (iš centro) vykdomi asfaltavimo darbai, dėl kurių yra laikinų eismo pakeitimų.

Esant palankioms oro sąlygoms, planuojamos pagrindinės eismo pakeitimų datos ir eismo organizavimo pakeitimai:

07-05 Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje planuojama atidaryti dar vieną eismo juostą link Centro (dabar eismas šia kryptimi vyksta tik viena juosta), todėl pralaidumas šia kryptimi Liepkalnio g. šiaurinėje dalyje turėtų padidėti beveik dvigubai. Taip pat iš Žirnių g. sukti į kairę pusę Liepkalnio g. link bus galima iš dviejų eismo juostų, o ne iš vienos, kaip buvo pastaruoju metu.

07-15 planuojama atidaryti likusias šiuo metu uždarytas juostas: viena Minsko pl., viena Žirnių g. link Tūkstantmečio g. ir likusios dvi juostos Liepkalnio g. iš Centro;

Nuo 07-15 iki 09-09 vykdomi likę dangų (ne važiuojamojoje dalyje) ir aplinkos tvarkymo darbai.

Sumažėjo pėsčiųjų nueinamas atstumas

Pėsčiųjų patogumui ir saugumui šviesoforais reguliuojamose sankryžoje įrengtos naujos pėsčiųjų perėjos – dėl to sumažėjo pėsčiųjų nueinamas atstumas. Kartu su atidarytu eismo judėjimu per tunelį taip pat įrengta dalis pėsčiųjų šaligatvių, dviračių takų pagrindai, įrengta dalis šviesoforais reguliuojamos sankryžos.

Suprantame, kad vairuotojams reikia priprasti prie pokyčių sankryžoje, iš savo pusės, sutarėme su rangovais dėl papildomų nuorodų įrengimo, kad vairuotojai galėtų iš anksto pasirinkti maršrutą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)