Vos per dieną šioje programėlėje galite išvysti net 6 239 naujas prekes: gėlėtą palaidinę už 5 JAV dolerius (4 Eur), rožinę pižamą su dinozaurais už 10 JAV dolerių (8 Eur), tobulo grožio priglundančią suknelę su drugelio sparnus primenančiomis rankovėmis už 22 JAV dolerius (18 Eur). Anksčiau šiais metais britų tinklaraštininkė pasigyrė už vos 100 JAV dolerių (83 Eur) įsigijusi per 30 „Shein“ maudymosi kostiumėlių. Galbūt toks maudomukų skaičius gali pasirodyti nepraktiškas, tačiau vos prisiminus socialinių tinklų auditorijos norą nuolat matyti naują turinį, viskas tampa daugiau nei aišku.

Kadangi kainos iš tikrųjų neįtikėtinai patrauklios, jei tik norite įsigyti kurį nors daiktą, drąsiai galite pirkti iš karto du. Tokia perspektyva daugeliui, o ypač – dideliu biudžetu pasigirti negalintiems paaugliams, suteikia laisvės pojūtį. Būtent dėl jų entuziazmo „Shein“ tapo pirmąja kinų sėkme mados pasaulyje, nors programėlėje informacijos apie šio prekių ženklo kilmę rasti nepavyks. 2019 „Shein“ metiniai pardavimai per pandemiją išaugo dvigubai, o praėjusiais metais – patrigubėjo. Taigi šį prekių ženklą valdanti įmonė, remiantis naujausiais „Euromonitor“ pateikiamais duomenimis, tapo didžiausiu vien internetinėje erdvėje veiklą vykdančiu mados prekių ženklu pasaulyje.