Tai numatyta Susisiekimo ministerijos patvirtintame Klaipėdos jūrų uosto direkcijos strateginiame veiklos plane, pranešė uosto direkcija.

Uosto valdybos pirmininkas Nerijus Udrėnas sako, kad svarbūs projektai kilstels uostą į naują lygmenį.

„Norėdamas sėkmingai konkuruoti ir prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, Klaipėdos uostas privalo žiūrėti toliaregiškai ir investuoti į infrastruktūros gerinimą“, – pranešime teigė jis.

Daugiau nei pusę 2021–2024 metais planuojamų investicijų numatoma skirti akvatorijos gilinimui, krantinių ir bangolaužių rekonstrukcijai.

Šių metų pradžioje jau pradėtas gilinti laivybos kanalas – nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus jo gylį iki 15 metrų bei leistiną laivų grimzlę – iki 13,8 metro, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti.

Be to, uosto akvatoriją planuojama pagilinti iki 15,5 metro, sutvirtinti Kuršių nerijos šlaitą.

Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas sako, kad į Klaipėdą atplaukiančių laivų vidutinė talpa 2015–2020 metais padidėjo 35 proc.

Uostas pernai perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių ir išlaikė absoliučią lyderystę tarp Baltijos valstybių uostų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)