Gaiviųjų gėrimų milžinė, kurios pardavimai smarkiai priklauso nuo pardavimų sporto renginiuose, koncertuose ir kitose viešose vietose, savo rezultatus apibūdino kaip nevienalyčius ir priklausančius nuo konkretaus regiono.

„Coca-Cola“ pasiekė stipresnius rezultatus Kinijoje ir Indijoje, tačiau pardavė mažiau produkcijos JAV ir Europoje dėl užsitęsusio COVID-19 krizės poveikio.

„Mus drąsina pagerėjimas, kurį stebime mūsų versle, ypač tose rinkose, kur didėja vakcinų prieinamumas ir atsiveria ekonomika, todėl mes išliekame ramūs dėl visų metų rezultatų“, – pareiškė bendrovės vadovas Jamesas Quincey’s.

Pardavimų apimtys „tebėra glaudžiai susijusios su vartotojų mobilumu“, kuris priklauso nuo vakcinų, teigė bendrovė.

„Per pirmąjį ketvirtį pardavimų apimčių tendencijos kiekvieną mėnesį vis gerėjo, o tai lėmė atsigavimas rinkose, kuriose sumažėjo neapibrėžtumas dėl koronaviruso“, – pažymėjo bendrovė. – Vis dėlto kelias į sveikimą išlieka asinchroniškas visame pasaulyje.“

Grynosios pajamos siekė 2,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 19 proc. mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu nei prieš metus, tuo tarpu bendrosios pajamos padidėjo 5 proc. iki 9 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė prognozuoja pelno, tenkančio vienai akcijai, padidėjimą „dideliais vienaženkliais ir mažais dviženkliais skaičiais“ 2021 metais.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)