Kauno rajone gyvenantis Valentinas parašė laišką „Delfi“ teiraudamasis, kodėl vieną kartą jo bendravimas su ESO išsisprendė per tris dienas, o kitą kartą prireikė mėnesio.

„Aš parašiau į ESO pareiškimą dėl techninių sąlygų išdavimo praeitų metų spalio mėn. 6d., bet dėl tam tikrų aplinkybių negalėjau per 3 mėnesius įsirengti saulės elektrinės. Po 3 mėnesių nustojo galioti išduotų tech. sąlygų galiojimas. Tai suprantama.

Bet. Tada tech. sąlygas išdavė per 2 dienas ir nebuvo jokių problemų. Dabar pakartotinai šių metų vasario mėn. 26d. parašiau prašymą, ir iš oro atsirado ale kažkokios problemos, kurių sprendimui reikia 30 dienų.

Nuo praeitų metų spalio mėn. visiškai nieko nepasikeitė, tai kodėl atsirado problemos? Kai telefonu kalbėjau su ESO darbuotoja apie šią problemą, tai ji pasakė, kad tada, spalio mėnesį, mano prašymą nagrinėjo vienas darbuotojas, o dabar kitas.

Tada buvo viskas gerai, o dabar problemos? Tai reikia suprasti, kad spalį nagrinėjo visiškas debilas ir nieko blogo nepastebėjo, o gal kaip tik ne debilas, bet normalus, žmogiškas darbuotojas, o dabar – tai jau koks genijus?

Ar jiems dar mažai pelno, kad jau nuo šių metų kovo 1 d. už techninių sąlygų išdavimą reikalauja daugiau kaip 30 eurų, kai anksčiau to nereikėjo?“ – klausė skaitytojas.

ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas Paulius Kalmantas paaiškino, kiek stipriai išaugo kliento minimų dokumentų poreikis ir kodėl jiems parengti reikia laiko.

„Nuo šių metų kovo 1 d. keitėsi klientų objektų prijungimo prie elektros skirstomųjų tinklų tvarka – teikiant paraišką prijungimo prie elektros tinklų sąlygoms gauti bus taikomas vienkartinis mokestis, kuris sieks 31,75 eurų su PVM.

Prieš įsigaliojant paraiškų prijungimo prie elektros tinklų sąlygoms gauti pokyčiui bendrovė ESO sulaukė neįprastai didelio pateiktų paraiškų kiekio. Bendrovė negalėjo parengti visų techninių sąlygų pagal numatytą 3 darbo dienų terminą, todėl klientui išėjo automatinis pranešimas, dėl užsitęsusio techninių sąlygų išdavimo. Informuojame, kad klientui techninės sąlygos patvirtintos, nes situacija nuo ankstesnio karto nepasikeitus.

Atkreipiame dėmesį, kad iki šiol kas mėnesį ESO sulaukdavo apie 7 tūkst. klientų paraiškų dėl prisijungimo sąlygų išdavimo, tačiau išduotų prijungimo sąlygų skaičius buvo dvigubai didesnis negu suteikiama klientams prijungimo paslaugų. Praeitais metais tokių atvejų, kai klientams išduodamos prijungimo sąlygos, tačiau jomis nėra pasinaudojama, buvo daugiau kaip 40 tūkst. Bendrovė šių sąlygų parengimui skiria reikšmingą inžinerinio personalo resursą.

Pokyčiu siekiama gerinti prijungimo sąlygų rengimo paslaugos kokybę, teikiant konsultacijas klientams užsakant nekasdienę paslaugą. Nauja tvarka siekiama užtikrinti, kad už naujo kliento prijungimą nemokėtų visi likę elektros energijos vartotojai. Tiksliau tariant, kaštai bus priskiriami tiems klientams, kurių naudai jie yra patiriami ir nebebus dengiami visų elektros energijos vartotojų juos įtraukiant į skirstymo kainą.

Taip pat tikimasi, kad nauji ar galią didinantys vartotojai atidžiau įsivertins savo poreikius jungiantis prie tinklo bei bus išvengiama galimų piktnaudžiavimų rezervuojantis galią.

Šį pokytį patvirtino Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) paskelbdama prijungimo sąlygų parengimo paslaugos įkainį“, – komentavo P. Kalmantas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)