„Pirmojo karantino metu mes labai daug prisipirkome ir gal ne taip dažnai lankėmės parduotuvėse. Antro karantino metu fizinę parduotuvę per mėnesį vidutiniškai aplankome apie 15 kartų“, – laidoje „Delfi diena“ sakė ji.

Pirmojo karantino metu, pasak I. Lepp, į fizines parduotuves per mėnesį gyventojai užsukdavo vidutiniškai tik 7,5 karto.

Internetines parduotuves šiuo metu Lietuvos gyventojas vidutiniškai aplanko 3,2 karto per mėnesį.

„Daug žmonių [jas] išbandė, bet liko ištikimi fizinėms parduotuvėms“, – kalbėjo I. Lepp.

Jos manymu, antrojo karantino metu apsilankymas parduotuvėje tapo vienu iš variantų, kur galima išeiti iš namų.

Be to, fizinės parduotuvės prisivilioja akcijomis.

Lankydamiesi fizinėse parduotuvėse dažniau, gyventojai vieno apsipirkimo metu išleidžia mažiau pinigų.

„Pirmo karantino metu nueidami į parduotuvę 7 kartus per mėnesį mes išleisdavome apie 51 eurą, dabar einame dažniau ir mūsų krepšelis yra mažesnis – sudaro maždaug 36 eurus“, – pasakojo „NielsenIQ Baltics“ direktorė.

Anot jos, panašios tendencijos fiksuojamos visose amžiaus grupėse.

„89 proc. studentų teigia, kad lankosi fizinėse parduotuvėse. Palyginus su pensininkais, didelio skirtumo nėra. Jų 90 proc. lankosi fizinėse parduotuvėse“, – laidoje „Delfi diena“ kalbėjo I. Lepp.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)