Dešinėje pusėje siūloma įrengti nuovažą ir greta Vilniaus pl. tiesti papildomą dviejų juostų kelią, kuris už kelių šimtų metrų suktų į kairę, eitų po numatomu rekonstruoti geležinkelio viaduku šalia geležinkelio bėgių ir susijungtų su teritorija greta kitos Vilniaus pl. pusės. Čia taip pat tęstųsi naujas dviejų juostų kelias, kuris įsilietų į dabartinį įvažiavimą į LEZ.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad antradienį vykusio pasitarimo metu paaiškėjo, jog kliūčių tokiam keliui įrengti nėra.

„Geležinkeliai sąlygas išdavė, laukiame galutinio Lietuvos automobilių kelių direkcijos patvirtinimo. Jį gavus bus galima pradėti projektavimo darbus“, - sakė G. Neniškis. Anot jo, naujasis kelias būtų Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projekto dalis. Taip būtų lengviau sprendžiamas ir finansavimo klausimas, nes pinigų šiam projektui skiria tiek Savivaldybė, tiek Vyriausybė.

Po dvejų metų

Kelias reikalingas, nes rekonstruojant jau minėtą žiedinę sankryžą bus panaikintas dabar esantis kairinis posūkis į Klaipėdos LEZ teritoriją važiuojant nuo Jakų žiedo.

„Naujas kelias labai palengvintų eismą šiame transporto mazge“, - sako G. Neniškis. Jis nesitiki, kad viską pavyks padaryti labai greitai. Pirmiausia turi būti užbaigtas esamo geležinkelio viaduko rekonstrukcijos projektas. Tada per kitus metus realu parengti naujo kelio techninį projektą, o jo įgyvendinimas nusikels į 2022-uosius.