„Laikas kasdieniam priminimui, jog viskas prasideda nuo manęs, o laikas pokyčiams – būtent dabar“ tokią prasmingą žinutę skleidžia prie sąmoningo vartotojiškumo projekto prisidėjusi laidų vedėja ir nuomonės formuotoja Dalia Belickaitė, rašoma pranešime spaudai.

Keturios seserys Belickaitės – Dalia, Sigita, Aušrinė ir Ieva projekte „4 Elementai” atspindi pradinius Žemės elementus – vandenį, orą, žemę ir ugnį. Sąvartyno kalnai, tai aliuzija į Nidos kopas su pilkąją vartotojiškumo puse, kuria skatinama užduoti sau klausimą – ką ir kodėl renkamės vartoti?

„Nesinori kurti mados vien dėl grožio, norisi skleisti prasmę nešančią žinutę mados vartotojams”, – taip apie netikėtai visuotinės pandemijos metu gimusį projektą „4 Elementai“ atsiliepia prekės ženklo SALANIDA įkūrėja Gabrielė Kerpytė.

Idėjos autoriai pasakoja, kad mados industrijoje sąmoningo vartotojiškumo tema toli gražu nėra nauja sąvoka, tačiau Durpių sąvartyno vaizdas – atliekų kalnai, tvyranti smarvė ir ore skraidantys išalkę paukščiai – šokiravo ir privertė susimąstyti.

„Sąvartyno vaizdas iš toli kiek priminė Parnidžio kopą – Nida, tai ideali vieta ieškantiems vidinės ramybės, o sąvartynas - kitą vartotojišką realybę perteikiančios atliekų kopos, kur mes atsikratome nereikalingais daiktais tos pačios ramybės beieškant“ – teigė idėjos autorė G. Kerpytė.

Projektu „4 Elementai” siekiama pabrėžti, jog pokytis pirmiausia turi įvykti mūsų požiūriuose, o jiems kintant – keisis ne tik kiekvieno iš mūsų, bet ir visuomenės elgesys ir požiūris į vartotojišką kultūrą.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)