Per šią išpardavimų dieną Kinijos pirkėjų armija paprastai išleidžia milžiniškas pinigų sumas. Ne išimtis bus ir šių metų renginys.

Nors išpardavimų šventė ilgą laiką tęsėsi tik 24 valandas, elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ šiemet ją gerokai pratęsė ir įvairias akcijas pradėjo rengti nuo lapkričio 1 dienos.

Iki antradienio vakaro „Alibaba“ platformos jau apdorojo 372,3 mlrd. juanių (56,5 mlrd. JAV dolerių) pardavimus, o ši suma viršija bendrą Islandijos, Libano ir Sakartvelo bendrojo vidaus produkto (BVP) vertę.

Šių metų išpardavimai stebimi itin atidžiai, nes turėtų parodyti, kaip laikosi svarbus Kinijos vartotojų sektorius, kuris didžiausiame pasaulio ūkyje įgyja vis didesnę svarbą.

Šaliai atsitiesiant po koronaviruso ir griežto karantino poveikio, mažmeninės prekybos sektorius kol kas atsigavo lėčiau negu pramonė, sako analitikai.

Tačiau šiemet „Vienišių dieną“, kaip manoma, bus pasiektas naujas pardavimų rekordas, nes nemažai vartotojų ir toliau vengia tradicinių parduotuvių ir yra linkę apsipirkti internetu.

Vienišių diena“ (arba „Viengungių diena“) yra ne visai tradicinė kinų šventė. Kinijos komunistų partijos laikraščio „Renmin Ribao“ („Liaudies dienraštis“) duomenimis, Kinijos studentai ją sugalvojo 10-ąjį dešimtmetį kaip Šv. Valentino dienos priešpriešą. Lapkričio 11-osios data buvo pasirinkta neatsitiktinai – skaičių magija tikinčių kinų nuomone, skaičius 11.11 primena „plikas šakas“ – taip Kinijoje vadinami vieniši vyrai ir moterys.

Rengti išpardavimus per „Vienišių dieną“ „Alibaba“ sugalvojo 2009 metais. Nors šią idėją perėmė ir konkurentai, įskaitant JD.com, išpardavimai Viengungių dieną siejami būtent su „Alibaba“.

2019 metais pardavimai vien „Alibaba“ platformose „Vienišių dieną“ per 24 valandas pasiekė 38,4 mlrd. JAV dolerių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)