Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) ketvirtadienį patvirtino Konkurencijos tarybos išvadą, kad „Eurovaistinės“ reklama apie senjorams taikytas nuolaidas buvo klaidinanti, todėl teismas paliko galioti jai skirtą 8,7 tūkst. eurų baudą, pranešė Konkurencijos taryba.

Pernai liepą taryba nustatė, kad televizijoje ir 36 gydymo įstaigose „Eurovaistinė“ reklamavo nuolaidas su „Senjoro“ kortele, pabrėždama, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms. Tačiau nuolaidos taikytos tik perkant ne mažiau nei tris prekių pakuotes, o kai kurioms prekėms nuolaidos buvo netaikomos. Be to, informacija apie sąlygas ir išimtis reklamos klipuose rodyta arba labai trumpai, arba mažu šriftu, tekstas apie sąlygas buvo sunkiai įskaitomas.

VAAT teigimu, esminės informacijos vartotojams nepateikimas galimai turėjo įtakos jų elgesiui, siekiant įsigyti prekių su nuolaidomis ir priimant sprendimus pirkti prekes būtent šios bendrovės vaistinių tinklo vaistinėse.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)