„Delfi“ skaitytojai Astai su vyru kilo būtent toks klausimas. Situaciją moteris aprašė laiške „Piliečiui“.

„Gavo mano vyras dovanų „Sportland“ dovanų kortelę. Daili kortelė, dailiai įpakuota į raudoną voką. Dovaną gauti visada smagu, net ir žilo plauko sulaukus, bet...

Bet tie, kurie parinko tą užrašą voko viduj, tikriausiai liks amžinai jauni. Nes viduje raudonu ant balto dailiai išraityta: „Padaryti jaunų žmonių gyvenimą įdomesnį, geresnį ir emocionalesnį, siūlant mūsų produktus ir paslaugas. SPORTLAND.“

O su seniais nėra ko prasidėti, tiesa? Tai ką dabar daryt? Prapirkt tą šimtą eurų ar kortelę perdovanoti pagal paskirtį – jaunam žmogui?“ – klausė Asta.

„Sportland“ rinkodaros vadybininkė Edita Čivilytė patikino, kad šūkis reiškia ne amžių, o požiūrį.

„Tikrai taip ir yra – mūsų misija yra „padaryti jaunų žmonių gyvenimą įdomesnį, geresnį ir emocionalesnį, siūlant mūsų produktus ir paslaugas“. Čia jokia ne paslaptis, ją tikrai minime, ne tik ant dovanų kortelių vokelio, ji matoma ir mūsų parduotuvėse, internetinėje erdvėje ir tikrai manome, kad atspindi mūsų veiklos tikslą.

Esame įsitikinę, kad jauni žmonės – tai ne skaičiai pase. Jauni žmonės yra visi tie, kurie turi ugnelės akyse, polėkio širdyje, įkvėpimo ir motyvacijos gyventi energingai, sportuoti, judėti, aktyviai leisti laiką ir gyvenimo keliu eiti su pozityvia emocija.

Turbūt kiekvienas iš mūsų žinome ne vieną pavyzdį, kai net solidus senjoras jaučiasi, atrodo ir gyvena su tokia energija, kurios pavydėti gali 18 metų jaunuolis. Retorinis klausimas, kas yra tas „jaunas žmogus“, bet manau, kiekvienas perskaitęs šią misiją turėtų susimąstyti apie tai, kaip gyvena. Ar aš nuolat skundžiuosi, kad viskas blogai, ar pozityviai pasitinku kiekvieną dieną, naujus iššūkius ir tikiu, kad gerai jausdamasis ir sveikai gyvendamas galiu kalnus nuversti, kiek metų man bebūtų.

„Jaunas žmogus“ – tai požiūris į gyvenimą. O mes labai norime tą jaunatvišką požiūrį palaikyti, paremti ir visaip kaip skatinti per savo parduodamas prekes, atstovaujamus prekes ženklus, remiamus renginius ir kitas veiklas. Todėl visada ir visur esame atviri visiems žmonėms, norime įkvėpti visus klientus gyventi įdomesnį, geresnį ir emocionalesnį gyvenimą.

Ir net jei mūsų šūkis šiek tiek paprovokavo tokią skaitytojos reakciją – tikrai nuoširdžiai tikimės, kad po šio, mūsų misiją paaiškinančio atsakymo, skaitytojai pajus, kad mes labai norime, jog kiekvienas žmogus jaustųsi jaunas visa gyvenimą“, – sakė E. Čivilytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)