Atėjęs rugpjūčio 18 d. pagal poliklinikos žinutėje nurodytą vietą ir nurodytu laiku, laukiau pusvalandį, nors gydytoja pacientų neturėjo. Išaiškėjo, kad pakliuvau į vaikų priešmokyklinį dantų patikrinimą.

Nei gydytoja, nei vedėja niekuo negalėjo padėti, netgi užregistruoti vėlesniam laikui.

Manau, kad internetinėje svetainėje nepakankamai aiškiai išdėstyta informacija, be to, turėjo būti padaryta sistema, kad senis negalėtų pakliūti į vaikų eilę.

Niekas, aišku, neapdraustas nuo klaidų, tačiau kompiuterinėje sistemoje turėjo būti numatytas rezervas klaidų taisymui.

***

Minėtos poliklinikos atstovų teigimu, vyro problema jiems žinoma.

„Visi žinome, kad pasaulis, ne tik Lietuva, išgyvena nelengvus laikus. Ilgai trukęs karantinas ir neatšaukta ekstremalioji situacija tikrai prisidėjo prie to, kad pailgėjo pacientų eilės.

Ir nors dedame visas pastangas, kad žmonės kuo greičiau gautų jų lūkesčius atitinkančias paslaugas, su tam tikrais nepatogumais tenka susitaikyti ir medikams, ir pacientams.

Odontologijos paslaugų teikimą poliklinikoje apsunkina ir šiuo metu vykstančios pertvarkos. Darbus planuojame baigti rudens viduryje – tuomet pacientai bus priimami sutvarkytose, šviesiose ir modernia įranga aprūpintose patalpose.

O kol kas poliklinikos odontologai dirba kiek įmanoma jų darbui pritaikytuose kabinetuose. Be to, atsižvelgiant į poreikį, šeštadieniais odontologai ne tik budi ir teikia būtinąją pagalbą, bet ir priima pacientus įprastiniam dantų gydymui – kaip paprastą savaitės dieną.

Siekiant optimizuoti teikiamą medicinos pagalbą, odontologų konsultacijos yra išskaidytos į profilaktines ir tiesiogines. Registruojantis internetu tai aiškiai matoma.

Konsultacijų pobūdis skiriasi, tad ir laikas joms skiriamas skirtingas. Per 15 min. profilaktinę konsultaciją gydytojas odontologas gali apžiūrėti paciento dantis, jei reikia, paskirti rentgeno nuotrauką, išrašyti siuntimą ar sutvarkyti dokumentus dėl dantų protezavimo, taip pat ir patikrinti vaikams dantis ir išduoti vaiko sveikatos pažymą, reikalingą pateikti mokyklai ar darželiui.

Profilaktinės konsultacijos nėra skirstomos pagal pacientų amžių, lytį ar pan.

Per 15 min. profilaktinę konsultaciją neįmanoma suteikti visaverčio ir kokybiško gydymo, todėl tiesioginei konsultacijai yra skiriamos 45 min.

Be to, kiekvieną dieną būna papildomų talonų, kurie naudojami, kai pacientams netikėtai tenka suteikti neatidėliotiną pagalbą.

Registratūros darbuotojai paprastai stengiasi išsiaiškinti situaciją, pagal galimybes pacientus registruoja ir į papildomas konsultacijas, todėl į tokius vizitus nėra galimybės užsiregistruoti internetu, o tik skambinant.

Pacientas pats internetu užsiregistravo į profilaktinę konsultaciją, nors tikėjosi gauti dantų gydymo paslaugą, o, kaip minėjau, konsultacijos yra aiškiai atskirtos.

Labai norisi tikėti, kad tai įvyko dėl elementaraus nepastabumo. Deja, per tokį trumpą laiką neturėjome galimybės suteikti jam kokybiškų gydymo paslaugų, nebuvo tai dienai likusių ir papildomų talonų.

Šiuo metu pacientas yra užregistruotas į tiesioginę gydytojo odontologo konsultaciją kitai savaitei“, – paaiškino poliklinikos atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)