Šiųmečio Verslo reputacijos tyrimo duomenimis, palanki visuomenės nuomonė paaugino bendrą maisto prekybos tinklų reputacijos indeksą. Susumavus visų tyrimo respondentų – visuomenės atstovų, nuomonės lyderių ir sprendimų priėmėjų – nuomonę, šio sektoriaus reputacijos lyderis yra prekybos tinklas „Lidl“, atsidūręs ir visų geriausią reputaciją turinčių šalies įmonių penketuke. „Lidl“ išsiskiria ir kaip labiausiai išpildantis įmonės reputacijai svarbiausius atributus: rūpinasi savo darbuotojais bei yra sąžiningas ir atsakingas verslas. Visuomenės nuomone, „Lidl“ išsiskyrė ir savo pastangomis bei pagalba COVID-19 metu.

Verslo reputacijos indeksas kasmet matuojamas tyrimo respondentų – visuomenės atstovų, nuomonės lyderių ir sprendimų priėmėjų – teiraujantis jų nuomonės apie skirtingų valstybinių ir verslo organizacijų reputaciją, įvairių jos atributų svarbą. Respondentai vertino įmonių produktus ir paslaugas, klientų poreikių užtikrinimą, sąžiningus atlyginimus ir rūpestį darbuotojais, verslo sėkmę, finansinę stiprybę, verslo etiką, nuoseklią socialinę veiklą ir inovatyvumą. Šiais metais tyrimo respondentų nuomone, didėjo organizacijų elgesio su savo darbuotojais, sąžiningo atlyginimo už jų darbą svarba įmonių reputacijai.

Kiek anksčiau, metų pradžioje „Lidl Lietuva“ rūpestis darbuotojais antrus metus iš eilės įvertintas suteikiant prestižinius „Top Employer 2020 Lietuva“ ir „Top Employer 2020 Europe“ sertifikatus, skiriamus įmonėms už išskirtinai geras darbo sąlygas. Balandžio mėnesį didžiausias nepriklausomas Europos prekių ženklų prestižinis tvarumo indeksas „Sustainable Brand Index™️“ paskelbė, kad prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai pripažino tvariausiu prekės ženklu šalyje.

Verslo reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).