„Šiuo metu „Lidl“ parduotuvių lankytojams jau siūlome daugiau nei 80–ties Lietuvos tiekėjų produkciją, tačiau nuolat stengiamės kurti naujus ryšius su vietiniais gamintojais. Juolab kad smulkių šalies verslų palaikymas dažnai įmonėms gali padėti ne tik atsistoti ant kojų, bet ir suburti lojalių klientų ratą. Naujausias mūsų lietuviško asortimento papildymas – „Kontėnos“ žemaitiška autentika persismelkęs kastinys, kurio jau nuo šios savaitės paragauti galės visi mūsų klientai“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Trisdešimt metų praktikos

„Kontėna“ direktorė Sandra Riepšienė pasakoja, kad visą gyvenimą pradirbusi valstybinėje institucijoje, prieš maždaug dešimtmetį nusprendė, kad atėjo metas tapti nepriklausomai ir mylimą hobį paversti darbu.

„Įmonė veiklą pradėjo kaip šeimos verslas – iš pradžių gaminome duonos girą, tačiau tai yra vasaros metu populiarus produktas, tad teko galvoti, ką galėtume žmonėms pasiūlyti šaltuoju metų laiku. Kaip sako liaudies išmintis, daryk tai, ką moki daryti geriausiai – mano vyro močiutė dar prieš maždaug trisdešimt metų mane buvo išmokiusi sukti natūralų kastinį, tad nusprendėme į savo asortimentą įtraukti ir jį“, – sako S. Riepšienė.

Plėsti verslą padeda „Lidl“

Ji pratęsia, kad įmonėje šiuo metu dirba vos keturi darbuotojai, todėl kiekvienas užsakymas „Kontėnai“ yra itin svarbus. Ir nors bendrovė išties maža, tačiau anot jos vadovės, siekis augti ir garsinti savo vardą Lietuvoje yra būtinas klestinčios įmonės atributas.

„Mėgstu sakyti, kad visi kareiviai nori tapti generolu – šiandien jau matome, kad greitu metu samdysime daugiau darbuotojų, nes padidėjus užsakymų kiekiui, darosi sunku visur suspėti. Prie artėjančios mūsų plėtros prisidėjo ir „Lidl“ – džiaugiamės, kad vienas didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje atsisuka ir į mažesnius vietinius gamintojus bei padeda ne tik mums, bet ir kitiems šalies tiekėjams“, – teigia pašnekovė.

Toks kastinys, kokį valgė proseneliai

S. Riepšienė pažymi, kad „Kontėnos“ gaminamas kastinys yra natūralus, o jame nėra papildomų konservantų, dažiklių ar skonio stipriklių: „Stengiamės, kad mūsų produkcijos pirkėjai vartotų tai, ką valgė mūsų seneliai ir proseneliai – visa mūsų produkcija yra natūrali bei pažymėta tautinio paveldo ženklu. Galima sakyti, kad skanaudami mūsų kastinį, paragausite ir gabalėlio autentiško Žemaitijos paveldo, kurio receptas atkeliavo tiesiai iš močiutės skrynios.“

Tikisi sužavėti prekybos tinklo klientus

Anot jos, karantino metu įmonė galėjo įžvelgti ir pliusų, ir minusų, tačiau vienas pozityviausių šiuo laikotarpiu bendrovės gyvenime nutikusių įvykių – partnerystės su „Lidl“ pradžia. S. Riepšienė priduria, kad įmonei tai bus išties nemažas iššūkis.

„Karantino metu padidėjo mūsų darbuotojų našumas, į teigiamą pusę pasikeitė jų požiūris į darbą. Ir nors pandemijos laikotarpiu teko susidurti su tam tikrais sunkumais, tačiau Žemaitijoje sakome – kai užsidaro durys, atsidaro langai. Džiugu, kad pradedame bendradarbiavimą su „Lidl“ ir tikimės, kad mūsų tikras, žemaitiškas kastinys sužavės visus šio prekybos tinklo parduotuvių klientus“, – tvirtina „Kontėna“ direktorė.

Užsakymo nr.: PT_84654505