„Jie atsako tik per „Facebook“, bet atskirai klientų neinformuoja. Užsipyliau kuro ir negaliu sumokėti. Praneša, kad sutrikimus šalina, artimiausiu metu paslaugomis galėsite naudotis įprastai“, – rašė „Delfi“ skaitytoja.

SEB bankas patvirtino, kad šiuo metu patiria sutrikimų. Negalima pasinaudoti net bankomatais. Kada problemos bus išspręstos, kol kas neaišku.

„Šiuo metu dėl techninių sutrikimų nėra galimybės naudotis SEB banko kortelėmis, bankomatais, interneto banku ir mobiliąja programėle, taip pat gali būti sutrikimų skambinant į banko Konsultacijų centrą. IT skyrius skubiai šalina sutrikimus ir aiškinasi jų priežastį. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumu“, – atsiųstame komentare „Delfi“ nurodė SEB banko Rinkodaros ir komunikacijos projektų vadovė Aušra Kurtkutė.

14:25 val. SEB bankas informavo, kad sistemos jau pradėjo veikti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (197)