„Švaros brolių“ sukurta linija gali atlikti visą plovimo ciklą kartu su džiovinimu per mažiau nei 2 minutes, leidžiant per valandą nuplauti 220 ir daugiau automobilių. Toks plovyklų greičio ir kokybės santykis bei mūsų siūloma šio verslo valdymo kompetencijų patirtis leidžia maksimizuoti franšizės gavėjo pajamas ir investicinę grąžą“, – sako vienas „Švaros brolių“ įkūrėjų Evaldas Kinderis.

Pasak „Švaros brolių“ vykdomojo direktoriaus Igno Pranskevičiaus, įmonei franšizavimo modelis yra vienas efektyviausių būdų greitesnei plėtrai ir investicijų pritraukimui užtikrinti.

Sandoriai – karantino laikotarpiu

Visus keturis franšizių pardavimo sandorius įmonė pasirašė šiemet, trys iš jų sudaryti Lietuvoje jau paskelbus karantiną.

Įmonė pranešime spaudai tvirtina, kad franšizių gavėjais tapo aukščiausio lygio ir reputacijos, solidžią patirtį sukaupę Lietuvos verslo vadovai. Franšizes nusipirkę verslininkai įgijo teisę naudoti prekės ženklą, patentuotą įrangą, verslo valdymo sistemas, taip pat buvo konsultuojami juridiniais ir finansiniais klausimais. Finansines paslaugas franšizių gavėjams užtikrino bankas „Mano bankas“.

Iš viso „Švaros brolių“ bendrovė įkūrusi septynių tunelinių plovyklų tinklą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Visos keturios šiemet parduotos plovyklos yra Vilniuje. Pasak įmonės vadovo, jau veikiančių tunelinių plovyklų Kaune ir Klaipėdoje franšizės taip pat gali būti siūlomos investuotojams.

Be to, „Švaros broliai“ siūlys įsigyti „tuščio sklypo“ franšizes, norintiems statyti naują tunelinę plovyklą nuosavame ar nuomojamame nekilnojamojo turto objekte.

„Švaros broliai“ tunelinė plovykla

Apie franšizę

Franšizės verslo modelio principas veikia, kai vieno prekinio ženklo savininkas sutarties pagrindu suteikia leidimą kitam juridiniam ar fiziniam asmeniui naudotis tuo prekiniu ženklu ir vykdyti jo veiklą.

Sumokėjus sutarties mokestį, dažniausiai gaunamas visas instrukcijų paketas ir rekomendacijos veiklos vykdymui, sukaupta prekinio ženklo patirtis, leidimai naudoti prekės ženklą ir papildomos konsultacijos bei apmokymai. Žinomas prekės ženklas leidžia pradėti veiklą su iš karto egzistuojančiu klientų srautu ir susijusiais, patikrintais tiekėjais bei jų siūlomomis specialiomis kainomis, o franšizės teikėjas įsipareigoja teikti franšizės gavėjui įvairias paslaugas (pvz. rinkodaros, prekių tiekimo, techninio aptarnavimo), padedančias generuoti didesnę vertę.

Tuo pačiu sutariama, kad visuose franšizės gavėjų valdomuose padaliniuose būtų laikomasi vienodų prekės ženklo įvaizdžio, kokybės standartų, procedūros būtų atliekamos identiškai, o vartotojai gautų tokius pačius produktus ir paslaugas.

Franšizavimo verslo modelis yra plačiai paplitęs pasaulyje. Lietuvoje franšizės pagrindu taip pat veikia ne vienas žinomas užsienio prekės ženklas: „McDonalds“, „Marriott“, „RE/MAX“, „Yves Rocher“, „Circle K“ ir kiti.

Audituotais duomenimis, pernai „Švaros brolių“ pajamos augo 30 proc. ir siekė 13 mln. eurų. Bendrovės EBITDA 2019 metais augo 2,7 karto ir viršijo 1,6 mln. eurų. 2018-aisiais veikusi nuostolingai, pernai įmonė uždirbo 0,4 mln. eurų pelno prieš mokesčius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)