KT birželio 2 dienos sprendime nurodė. kad toks tyrimas neatitinka tarybos veiklos prioritetų, o jam reikalingi ištekliai būtų neproporcingi tikėtiniems jo rezultatams.

Pasak KT, „LGC Cargo“ nurodo, kad ji ir kita krovinius per Lietuvą norinti vežti bendrovė „Gargždų geležinkelis“ negali to daryti, nes negali konkuruoti su „LG Cargo“ ir „Lietuvos geležinkeliais“, vežančiais pigiau už savikainą.

„Vis dėlto „LGC Cargo“ pateikti duomenys ir paaiškinimai rodo, kad ji negali pradėti vykdyti krovinių pervežimo veiklos visų pirma ne dėl „LG Cargo“ ir „Lietuvos geležinkelių“ taikomos krovinių pervežimo kainodaros, o dėl to, kad jai nėra suteikta prieiga prie geležinkelių infrastruktūros pageidaujamais krovinių vežimo maršrutais“, – rašoma KT sprendime.

Todėl, anot KT, net atliktus tyrimą dėl galimo „LG Cargo“ ir „Lietuvos geležinkelių“ piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi, jis neturėtų įtakos veiksmingai konkurencijai.

Taryba taip pat pažymi, kad jos atsisakymas atlikti tyrimą nereiškia, kad „LG Cargo“ ir „Lietuvos geležinkelių“ veiksmai negali pažeisti Konkurencijos įstatymo.

KT nutarimas per 20 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

„LGC Cargo“, kuri per didžiausią akcininkę Latvijos bendrovę „Baltic Transit Service“ yra netiesiogiai susijusi su žinomais buvusiais Latvijos politikais ir „Rusijos geležinkeliais“ (RŽD), dėl negautų pervežimų geležinkeliais pajėgumų 2017–2019 metais buvo pateikusi ieškinį teismui.

Vilniaus apygardos administracinis teismas šiemet gegužę nutraukė „LGC Cargo“ ginčą su pajėgumų bendrovei neskyrusia Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). Teismas teigė, kad tiek 2017-2018, tiek 2018-2019 metų traukinių tvarkaraščių galiojimo laikas yra pasibaigęs, todėl LTSA negalėtų skirti pajėgumų „LGC Cargo“.

Bendrovė taip pat prašė geležinkelio pajėgumų 2019-2020 metams, tačiau LTSA jų neskyrė. Sprendimą neskirti pajėgumų LTSA motyvavo ir tuo, kad „LGC Cargo“ verslo planai gali turėti tranzito požymių.

„LGC Cargo“ pernai apskundė Lietuvą Europos Komisijai (EK). Įmonė, tarp kurios akcininkų ir vadovų yra buvęs „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka bei tuometinis jo pavaduotojas Stasys Gudvalis, teigia norinti vežti krovinius nuo sienos su Latvija iki sienos su Kaliningradu.