Dauguma grožio specialistų, po pertraukos vėl grįžusių į darbus, pakėlė paslaugų kainas. Grožio paslaugų platformos „Treatwell“ duomenimis, kainos augo vidutiniška 5–10 proc. O. Pikul-Jasaitienė teigė, jog jos grožio salono kainodara išliko tokia pati, kokia buvo prieš karantiną.

„Kai kur paslaugos tikrai brangsta, tačiau mes nusprendėme išlaikyti tas pačias kainas ir nekelti jų. Kodėl? Per patį karantiną, kuomet visi sėdėjom namuose, kalbėjau su drauge, kuri turi dantų kliniką – natūralu, kad jų kainos turi šiek tiek kilti dėl privalomų saugos priemonių. Tad jų išeiga išties kainuoja daug. Mūsų salone higiena bet kokiu atveju yra privaloma. Tokios papildomos priemonės, kaip apsaugos kaukės ar pabrangusios pirštinės nesudaro tokių didelių išlaidų, kokios susidaro toms pačioms dantų priežiūros klinikoms. Todėl kainas nusprendžiau palikti tokias pat. <...> Pas mus klientų nesumažėjo, jų tik padaugėjo. Gal todėl, kad nepakėlėme kainų, o gal todėl, kad visi buvo išsiilgę procedūrų. O galbūt todėl, kad, nepabijosiu pasigirti, turiu vienas stipriausių meistrių Lietuvoje“, – atviravo moteris.

Oksana neslėpė, jog į grožio saloną užsukusios klientės dažnai būna pasiryžusios ne vienai, o kelioms procedūroms.

„Klientės išties pasiilgo grožio procedūrų. Vienu metu jos nori ir produktą įsigyti, atlikti kelias procedūras vieno apsilankymo metu. Normalu, jog ji užsuka ir pas kosmetologę, tuo pačiu susitvarko antakius, plaukus. <...> Klientai taip pat išmoko įsigyti produktų elektroninėse parduotuvėse. Tokia paslauga savo klientą skatiname naudotis ir mes. Daug klientų ir grožio procedūras išmoko atlikti patys“, – sako grožio pasaulyje šiuo metu dirbanti moteris.

Karantino metu ne vienas grožio procedūras ėmėsi atlikti pats – socialiniuose tinkluose netrūko nuotraukų, kuriose matyti, kaip moterys pačios darosi manikiūrą, o vyrai skutasi plaukus.

„Girdėjau, kad nagų meistrės lyg ir pritrūko klientų, nes moterys išmoko susitvarkyti pačios. Tačiau profesionalas visada liks profesionalu. Profesionalo prisilietimas neprilygs jo paties priežiūrai namuose. Tai kokybiška paslauga, ko ir reikia klientui“, – tvirtino O. Pikul.

„Treatwell“ atstovė atkreipė dėmesį, kad šiuo metu klientams visos dienos tampa vienodai svarbios, o darbo dienomis visos valandos tampa populiarios. Pietų valandos ar vakariniai laikai nebėra vieninteliai užimti laikai kaip iki karantino. Rytinis laikas, ypač 10 val., tapo populiaresnis laikas nei vakarai.

„Nepajutome tandemo, kad daugiau klientų užsirašo rytais. Pas mus yra stiprus užimtumas, kaip ir prieš karantiną, taip ir dabar visi grafikai yra užpildyti nuo 10 valandos ryto iki vakaro. Tad nepajutau, kad keistųsi poreikiai ar laikas, galbūt todėl, kad pas mus visada yra užimti grafikai. Kad ir dabar – bene tris mėnesius į priekį meistrės turi darbo“, – laidai „Delfi Rytas“ pasakojo Oksana.
Paliekami arbatpinigiai taip pat tampa nauja taisykle klientams.

„Nematau visų klientų, kaip jie atsiskaitinėja. Tačiau jie yra išties labai šaunūs ir tikiu, kad tikrai palieka arbatpinigių, paskatina kirpėjas ir joms padėkoja“, – teigė grožio saloną sausio mėnesį atidariusi moteris.

Visgi Oksana prisipažino, kad karantino pasekmės jai nebuvo itin skausmingos – žinoma moteris patalpas yra įsigijusi be paskolos, tad karantiną praleido ilsėdamasi, nepamiršo palaikyti ryšio ir su savo darbuotojais.

„Palaikėme ryšį, kontaktą ir vieni kitus. Stengėmės, kad visa ši situacija mums nebūtų sudėtinga. Norėjome, kad tas laikas suteiktų mums daugiau poilsio ir pasibuvimo su šeima, nes darbo grafikas buvo stipriai įtemptas. Ši situacija negąsdino mūsų. Po visko geri specialistai darbo turėjo labai daug. Buvo sunkus startas, nes pripranti ilsėtis, pripranti ilgai miegoti. Buvome ramūs, kas liečia darbą, na, man galbūt paprasta kalbėti. Aš, kaip grožio salono savininkė, nesinuomoju patalpų, patalpos priklauso man, tad manęs neslegia jokios paskolos, nuoma. Man buvo labai paprasta į šitą situaciją žiūrėti iš šalies. Darbuotojams sumokėta. Stebėjau ir galvojau, kiek laiko visa tai truks. Beje, išauginome pardavimus“, – džiaugėsi pašnekovė.

Visgi dalis planų pasikeitė – vestuves perkėlus į rudenį ar kitus metus dalis klienčių atšaukė savo vizitus į grožio saloną.

„Klienčių išties sumažėjo, daugelis jų nukėlė vestuves į rudens sezoną ar kitus metus. Turiu daug nuotakų, gyvenančių užsienyje. Tačiau ir 2021-iems metams gavau daug pasiūlymų, tarkim, su jaunaisiais skristi kartu į Karibus <...>. Tačiau tie savaitgaliai, kurie buvo užpildyti nuotakų užrašymais, buvo atšaukti ar perkelti laikai. <...> Ši vasara kai kuriems galbūt nebus tokia darbinga, kaip tikėtasi. Makiažas nėra mano pagrindinės pajamos. Pajaučiau, bet nieko nepadarysi, yra kitos veiklos, kur galiu save realizuoti“, – optimizmo neprarado Oksana.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)