„Nebūtų tokio varianto, kad kažkas neužkliūtų. Taip, aš galvojau apie tą dalyką, kiek tai gali būti neigiama, bet nematau šioje vietoje kažkokios problemos iš savo pusės, moralinės ar dar kažkokios. Tada į sąrašą ėjau kaip uosto žmogus, man visada atrodė, kad santykis uosto ir miesto nėra visiškai geras nesusišnekėjimo prasme. Galbūt ta patirtis leis daryti įtaką tiems visiems dalykams, tai aš nuėjau į šį reikalą kaip uostininkas. Šiandien tikrai neįžvelgiu, kur turėtų būti konfliktas“, – Eltai sakė A. Latakas.

Anot jo, uosto vykdomi strateginiai planai turėtų būti toliau tęsiami.

„Šiandien Klaipėdos uostas yra gerai dirbanti įmonė, su apibrėžtomis funkcijomis, kurios numatytos įstatymuose, ir tų funkcijų yra nemažai. Uosto vadovo pagrindinė pareiga yra užtikrinti tų funkcijų atlikimą. Tai yra įplaukos, laivai, saugumas, teritorijos, infrastruktūra. Tai galbūt atrodytų bendriniai dalykai, bet jie kiekvienas turi savo problemą. Tų problemų sprendimas šios įmonės vadovo atsakomybė.

Toliau yra patvirtinti strateginiai, bendrieji planai, Susisiekimo ministerijos nubrėžtos gairės, visa tai turi būti tęsiama, vykdoma, pokyčiai turi būti natūralūs, pamatuoti, jie gali ir turi vykti, nes aplinkybės keičiasi“, – teigė A. Latakas.

„Laimėjau konkursą, esu jo nugalėtojas, bet tai dar nėra tai, kad esu paskirtas į pareigas. Reikėtų sulaukti to momento, kai būsiu paskirtas ir galėsiu apie uostą kalbėt kaip direktorius. Pirmomis dienomis surengti spaudos konferenciją ir atsakyti į dominančius klausimus“, – Eltai pridūrė jis.

A. Latakas anksčiau dirbo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Klasco“, kelerius metus ėjęs „Klasco“ gamybos direktoriaus pareigas, pastaruojuu metu dirbo konsultacinėje verslo įmonėje „Averditum” direktoriaus pavaduotoju. Yra įgijęs vadybininko ir inžinieriaus mechaniko specialybę.

Valstybei strateginę reikšmę turintis uostas nuolatinio vadovo neturi nuo 2019 m. kovo, kai iš šių pareigų buvo atleistas Arvydas Vaitkus.

Kaip anksčiau skelbė LRT tyrimų skyrius, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS), su kuria A. Vaitkus kandidatavo į Klaipėdos miesto mero postą, rinkimų kampaniją rėmė Klaipėdos uoste veikusių įmonių atstovai. Pasak LRT, 44 tūkst. eurų „valstiečiams“ paaukojo per verslą susiję asmenys, uostamiestyje užsiimantys baltarusiškų trąšų krova ir pervežimu.

Buvęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis po kilusio skandalo atleido A. Vaitkų iš Klaipėdos uosto vadovo pareigų. Jis tai motyvavo tuo, kad A. Vaitkus, dirbdamas Klaipėdos uosto vadovu, nebegalėtų būti objektyvus uoste veikiančioms įmonėms.

A. Vaitkus šį sprendimą apskundė, tačiau Vilniaus miesto apylinkės teismas skundą atmetė.