„Deputatas Chairulinas patyrė su gyvybe nesuderinamų traumų ir žuvo“, – naujienų agentūrai „Interfax“.

Valdančiosios partijos „Vieningoji Rusija“ deputatai, palaikantys ryšius su A. Chairulinu, patvirtino „Interfax“, kad šio deputato telefonas pastaruoju metu buvo išjungtas. Vėliau partija taip pat patvirtino politiko žūties faktą.

„Deja, informacija, kad Airatas Chairulinas mirė, pasitvirtino. Nesinori tuo tikėti. Sunku rasti žodžius“, – penktadienį socialiniame tinkle „Facebook“ parašė partijos „Vieningoji Rusija“ frakcijos parlamento žemuosiuose rūmuose vadovas Sergejus Neverovas.

Jis pareiškė užuojautą velionio draugams ir artimiesiems.

„Mums tai didžiulė, nepataisoma netektis“, – pridūrė frakcijos lyderis.

Valstybės Dūmos žemės ūkio reikalų komiteto pirmininkas Vladimiras Kašinas taip pat pranešė apie A. Chairulino žūtį.

„Kreipiausi į bendražygius, į ministerija. Jie patvirtino, kad Chairulinas mirė“, – penktadienį sakė V. Kašinas.

Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerija nurodė, kad per katastrofą žuvo vienas žmogus, o du kiti buvo sužeisti.

„Du nukentėjusieji perduoti greitosios pagalbos tarnybai“, – „Interfax“ sakė vienas ministerijos atstovas, bet daugiau informacijos nepateikė.

Sraigtasparnis „Bell 407“, priklausęs bendrovei „Vostok Trans“, nukrito netoli Laiševo miesto, anksčiau naujienų agentūrai „Interfax“ sakė Pavolgio regiono susisiekimo bylų prokuratūros atstovė Maja Ivanova.

„Izvestija“ duomenimis, sraigtasparnis išskrido iš Kazanės ir prapuolė iš radarų nuskridęs maždaug 28 km. Jis nesėkmingai nusileido ant Kamos upės ledo.

Sraigtasparnis „Bell“

A. Chairulinas – Dūmos Žemės ūkio komiteto pirmininko pavaduotojas, frakcijos „Vieningoji Rusija“ narys, buvęs holdingo „Krasnyj vostok agro“ bendraturtis.

„Iš gelbėtojų sraigtasparnio buvo matyti, kad [nukritęs] sraigtasparnis sudužęs, bet vienas žmogus vis dėlto vaikščiojo aplink jį“, – sakė M. Ivanova.

Tatarstano susisiekimo prokuratūra pradėjo tyrimą, ar buvo tinkamai laikomasi skrydžių saugos taisyklių.

Vienas informuotas šaltinis sakė „Interfax“, kad sraigtasparnis galėjo nukristi dėl techninio gedimo arba nepalankių orų.

„Nagrinėjamos įvairios įvykio versijos. Pagrindinės – sraigtasparnio techninis gedimas ir sudėtingos meteorologinės sąlygos“, – sakė šaltinis.

Pasak jo, orlaivio pilotas liko gyvas ir bus apklaustas.

„Reikės apklausti pilotą, kai jis atgaus sąmonę. Tačiau jis buvo patyręs; piloto klaida – mažai tikėtina. Kol kas neaišku, dėl kokių motyvų jis mėgino atlikti avarinį nusileidimą“, – sakė šaltinis.