Nuo 10 iki šimtų tūkstančių. Greičiausiai, tiek galingųjų sekėjų reikia, kad galėtumei save vadinti mikro/makro/mega-influenceriu. Jei netyčia dar liko nežinančių, kas jie tokie, tai tokie nuomonės formuotojai. Jei jie pasako, kad kažkas gerai, greičiausiai visi sekėjai turėtų panašiai galvoti.

Ką tik nugriaudėję vieni svarbiausių metų apdovanojimų parodė kiek kitokį bendruomenės veidą. Tikrai neteisiu Indrės Stonkuvienės. Kaip sufleruoja renginio pavadinimas – visi mes esam žmonės ir visiems pasitaiko visokių dienų. Pasitaiko pasakyti ne tai, ką galvojame, tai, ko gailimės, gal būti neteisingai suprastiems, o gal tiesiog pasakyti tiksliai tai, ką galvojame, tik sulaukti priešiškos reakcijos. Kai esi influenceris, tokie nesusivaldymai paprasčiausiai sulaukia daugiau dėmesio. Normalu.

Esminė žinutė skandalo įkarštyje – meilė ir skaičiai. Indre, atleisk, kad šitą istoriją imu pavyzdžiu, deja, geresnio nerandu. Nominacija „Metų mylimiausias“. Ne „Metų sekamiausias“, ne „Metų skaitlingiausias“, net ne „Metų influenceris“ – „Metų mylimiausias“.

Prieš dešimt metų nebūtų kilę klausimų, o dabar kažkodėl nusprendėme, kad tą meilę matuojame skaičiais. Sekėjų, patiktukų, peržiūrų, sugalvokite patys. Iš manęs kartais šaiposi, kad vertybių mokiausi skaitydama knygas, bet kiek iš jų pamenu, meilė skaičiukais nematuojama.

Akivaizdu – ignoruoti dideliu reiškiniu tapusių influencerių jau nebegalima, bet kaip įvardyti palankumą jiems? Kol kiti nominuojami už pasiekimus mokslo, meno, kultūros ar verslo srityse, čia, greičiausiai, neliko geresnio žodžio nei „meilė“.

„Follow“ tereiškia mūsų norą nepraleisti to, ką jūs sukuriate, bet tai nereiškia meilės.

Ir nutiko staigmena. Pasirodo, sekėjai ir meilė – ne vienas ir tas pats. Tas, kas vadinasi nuomonės formuotoju, nebūtinai ją formuoja. Pasirodo, kartais 4000 yra daugiau už 253 000 ir jokia matematika čia nebepadeda. Stebuklingasis mygtukas „Follow“, kad ir koks galingas, pasirodo, visai nebūtinai reiškia meilę. Gal ir meilę, bet ne besąlygišką, ne aklą, ne nepajudinamą. „Įdomu“ ar „smalsu“ nėra lygu „myliu“. „Seku“, pasirodo, ne visada reiškia „palaikau“.

Mieli influenceriai, jei už jus kalba vienas, leiskite man pakalbėti visų sekėjų vardu. Mes jus sekame dėl to, kad esate įdomūs, dėl to, kad kuriate įdomų turinį, kartais net dėl to, kad nemėgstame, bet paprasčiausiai smalsaujame. „Follow“ (sekti, – DELFI) tereiškia mūsų norą nepraleisti to, ką jūs sukuriate, bet tai nereiškia meilės. Jei ir reiškia, ši meilė yra mažiau patvari už sniegą šią žiemą. Per dieną atsiradusi ji gali be jokio skausmo dingti net greičiau.

Matyt, kiekvienas esame mylėję be atsako. „Follow“ yra geriausias internetinis to pavyzdys. Kad ir kiek sektume didelį influencerį, gali būti, kad atgal to „follow“ nesulauksime. Tik, skirtingai, nei tikroje meilėje, mūsų „unfollow“ bus skausmingesnis, vadinkime, meilės objektui, o ne mums patiems. Toks ir skirtumas, mieli influenceriai. Atleiskite, kad jus mylime nepakankamai.

Daugiau Aistės tekstų skaitykite ČIA.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (169)