„Vakar „Distilerijoje“ užsisakiau gėrimą. Begeriant man į burną pateko stiklo šukės. Aš nelabai suprantu, ar tai normalu? Nes baro darbuotojai ir administratorė į situaciją reagavo, kaip į savaime suprantamą dalyką. Gal tai dažnai pasitaiko?

Noriu tikėti, jog tai nelaimingas atsitikimas, o ne tyčinis veiksmas. Klaidų pasitaiko visiems. Bet aš noriu akcentuoti, ne patį incidentą, o kaip administracija jį sprendė. Tiksliau nesprendė.

Padavėja pagūžčiojo pečiais, o baro administratorė pasiūlė dar kartą pakartoti gėrimą, kaip kompensaciją.

Vienu žodžiu, visada žiūrėkite, ką geriate, man vakar labai pasisekė, kad pajutau ir neprarijau stiklo, kuris būtų mane sužalojęs“, – feisbuke perspėjo M. Randers ir pasidalino delno, kuriame įamžintos šukės, nuotrauka.

Į nemalonią situaciją greitai sureagavo ir minėto baro šeimininkai, kurie po Marijos įrašu paliko apgailestaujantį komentarą.

„Miela Marija, nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame dėl šio įvykio... Labai nesmagu skaityti apie Jūsų nutikimą bei ypač neadekvačią ir šaltą reakciją sprendžiant įvykį.

Pažadame surasti kaltus, abejingus pamokyti manierų bei užtikrinti, kad tokie dalykai niekada nepasikartotų.

Dar kartelį nuoširdžiai atsiprašome.

Ir jei tik galėtume išpildyti kokį nors Jūsų norą, kad nors kiek sušvelninti įvykio kartėlį – mes Jūsų paslaugoms!“ – brūkštelėjo oficialus „Distilerijos“ puslapis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (223)