Redakcijai parašiusi mergina pasakojo, kad sausio 5 dieną Didžiojoje Riešėje esančiame prekybos centre „Link Molėtų“ banko „Luminor“ bankomate prarado savo banko kortelę.

„Vizualiai jis veikė, degė žalia šviesa ten, kur įkišti kortelę, nebuvo jokio užrašo ant ekrano. Įdėjus kortelę, ji buvo „praryta“, kažką parašė apie techninius nesklandumus ir kur skambinti ekrane“, – kalbėjo ji.

Pasipiktinusi mergina, kurios tapatybė DELFI žinoma, sakė, kad paskambinusi nurodytu telefonu sužinojo, jog turi užsisakyti naują kortelę.

„O ją gamina, berods, 7 darbo dienas. Kitų variantų nėra. – pasakojo ji. – Keista, kad nėra galimybių atsiimti senosios korteles. Kur ji dingsta? Ir šiaip, labai nepatogu, jei turi tik viena kortelę – savaitei esi paralyžiuotas.“

Luminor

Bankas kortelę pagamins nemokamai

„Luminor“ komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė sakė, kad bankas iš tikrųjų fiksavo sutrikimus bankomate.

„Tad jeigu atlikus bankomato inkasaciją pasitvirtins, kad kortelę klientė prarado dėl įrangos sutrikimo, kortelę pagaminsime nemokamai“, – sakė ji, atsiprašydama klientės.

G. Bielskytė teigė, kad labai retai, bet pasitaiko, jog bankomato veikimas sutrinka.

„Jį tuomet kuo skubiau tvarkome, kad sutrikimai nepasikartotų. Suprantame klientų nepasitenkinimą dėl to ir labai atsiprašome.

Kortelė liko bankomate, tačiau bankomatą inkasuojame pagal poreikį, kartais tik vieną arba du kartus per mėnesį, tad greičiau ir paprasčiau klientui yra gauti naują kortelę ir ja pradėti naudotis“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (437)