„Grammy“ apdovanojimų pelniusi atlikėja, dainų kūrėja ir aktorė nusifilmavo humoristiniame trijų minučių trukmės muzikiniame klipe, kuris buvo parodytas per Didžiosios Britanijos televiziją prieš pat kasmetinį karalienės Elžbietos II kalėdinį sveikinimą.

„Aš taip didžiuojuosi, kad esu australė, jog kone visą gyvenimą, kiek save pamenu, keliaudama po pasaulį pasakoju apie savo šalį visiems, kas tik klausosi, tad jau seniai esu vaikštanti Australijos reklama“, – juokauja dainininkė.

Dainoje K. Minogue skundžiasi, kad šie metai buvo sunkūs, painūs, o tada kartu su komiku Adamu Hillsu ir kitomis Australijos garsenybėmis parodo žiūrovams Australijos vaizdų kaleidoskopą.

Atlikėja dainuoja, kad australai yra geriausi britų draugai už vandenyno, todėl gali pasiūlyti britams petį išsiverkti, Jungtinei Karalystei ruošiantis ateičiai po breksito.

Dainoje atlikėja pripažįsta, kad stebėti stringančias derybas yra sunku, ir pakviečia britus atvykti pažiūrėti į kvokas – nepaprastai mielus žinduolius, su kuriais itin mėgsta fotografuotis į Vakarų Australiją atvykę turistai. „Kvoka yra būtent tai, ko jums dabar reikia!” – dainuoja K. Minogue.

Šis reklaminis klipas sukurtas kaip dalis 15 mln. Australijos dolerių (apytikriai 9,29 mln. EUR) kainuojančios kampanijos, skirtos privilioti į Australiją britų turistus.

Reklama Jungtinėje Karalystėje rodoma tuo metu, kai Australijoje tvyro rekordiniai karščiai, o populiariose turistų lankomose vietovėse neišsisklaido dūmai nuo didžiulius miškų plotus siaubiančių gaisrų.

„Tourism Australia“ duomenimis, per metus, iki šių metų birželio mėnesio Australijoje apsilankė daugiau nei 700 tūkst. turistų iš Jungtinės Karalystės. Taigi, turistų srautas iš JK yra ketvirtoje vietoje pagal dydį po Kinijos, Naujosios Zelandijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų.

Jie šalyje išleido 3,4 mlrd. Australijos dolerių (apytikriai 2,14 mlrd. EUR). Vis dėlto šis skaičius mažesnis, nei pernai.

„Ne paslaptis, kad Jungtinė Karalystė išgyvena neužtikrintumo, netikrumo laikotarpį, ir tai atsiliepia turizmui, įskaitant keliones į Australiją – jų per pastaruosius kelis mėnesius sumažėjo“, – pranešime pareiškė turizmo ministras Simonas Birminghamas.

Tikimasi, kad ši kampanija ir K. Minogue populiarumas Jungtinėje Karalystėje padės pritraukti į Australiją didesnius britų turistų srautus.

Nepaisant pastangų pritraukti turistų, pasaulinėje žiniasklaidoje Australija šiomis dienomis dažniau minima kaip pavojinga vieta.

„Ar verta turistus vilioti į šalį, kurią siaubia katastrofiški gaisrai?“ – tokie klausimai kilo internautams.

Pietryčių Australijoje tūkstančiams turistų ir ugniagesių pirmadienį teko bėgti nuo didžiulių gaisrų, tvyrant karščio bangai daugelyje šalies dalių vėl užsiliepsnojus krūmynams ir miškams.

Šalyje žuvo jau dešimt žmonių, buvo sunaikinta per 1 000 namų ir išdegė iš viso daugiau kaip 3 mln. hektarų – didesnis nei Belgijos dydžio plotas.

Šiauriau Sidnėjaus siaučiantys gamtiniai gaisrai tikriausiai pražudė tūkstančius koalų ir dar labiau sumažino šių Australijos simboliu tapusių pažeidžiamų sterblinių populiaciją, pranešė pareigūnai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)