Tyrimas ir rezultatų analizė parodė, kad spalį sostinės Ukmergės gatvės dalyje įrengus guminius bortelius, kurie A juostą atskyrė nuo bendro automobilių srauto, viešojo transporto greitis didėjo iki 30 proc., o pažeidėjų sumažėjo beveik perpus, pranešė savivaldybė.

Taksi automobiliams važiuoti A juosta vėl leidžiama, nes atlikus tyrimą paaiškėjo, kad jų judėjimas ryškios įtakos viešojo transporto greičiui nedaro.

Šiuo metu Vilniaus mieste pažeidimus viešojo transporto juostose fiksuoja gatvėse sumontuoti greičio matuokliai bei didžiojoje dalyje troleibusų ir autobusų įrengti vaizdo registratoriai ir vaizdo kameros, kurių skaičių kitąmet planuojama didinti. Taip pat prisideda ir policijos pareigūnai, kurie organizuoja reidus ir kontroliuoja važiavimą A juostomis.

Per 2020-2021 m. A juostas preliminariai planuojama įrengti T. Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Kareivių gatvėse. Taip pat bus vertinamos ir kitos gatvės, kuriose galėtų atsirasti viešojo transporto juostos arba stiprėti jų kontrolė siekiant didinti viešojo transporto greitį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)