Įprastai įsigyjant buitinę techniką, elektroniką, vaizdo ar fototechniką, taikoma vienų ar dvejų metų gamintojo garantija, tačiau jau kurį laiką vartotojams siūloma tokią garantiją pratęsti dar keleriems metams. Startuolio „Saugo“ sumanytojai čia ir pasiūlė naujovę – susigrąžinti dalį už tokią garantiją sumokėtos sumos, jeigu įsigyta prekė per papildomą laikotarpį nesuges.

„Pratęstos garantijos paslauga sparčiai populiarėja tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, nes įsivyraujant tvarumo tendencijoms, vartotojai nori būti tikri, kad įsigytas pirkinys tarnaus kuo ilgiau. Taip ir kilo mūsų startuolio idėja. Pasinaudoję startuolio „Saugo“ paslauga vartotojai laimės du kartus. Pirma, jie bus garantuoti, kad jei įsigyta prekė pratęstos garantijos laikotarpiu suges – jokių finansinių nuostolių nepatirs, nes daiktas bus arba suremontuotas, arba pakeistas nauju. Antra – jei įrenginį per šį laikotarpį pavyks išsaugoti nesugedusį – grąžinsime dalį už garantiją sumokėtų įmokų“, – pasakoja idėjos autorius, „Saugo“ pardavimų vadovas Jonas Čeponis.

Startuolį jis vysto kartu su bendraįkūrėjais Dariumi Kupliausku ir Benu Poderiu, o draudimo paslaugą teikia „Lietuvos draudimas„.

„Lietuvos draudimas“ domisi besikuriančiais finansinių paslaugų startuoliais ir nuolat ieško inovatyvių draudimo sprendimų vartotojams. Siekiame suprasti, kokių draudimo paslaugų nori dabarties klientas, ir būti arčiau naujoviškų paslaugų vystymo. Taigi bendradarbiavimas su šiuo startuoliu – „Lietuvos draudimo“ investicija į inovacijas“, – sako „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.

Pasak startuolio įkūrėjų, pratęsta garantija aktualiausia tiems žmonėms, kurie įsigyja didesnės vertės buitinę techniką, TV, vaizdo ar fototechniką, kitus elektronikos prietaisus. Įprastai tokiems įrenginiams sugedus, remontas kainuoja nemažai lėšų, tad „Saugo“ siūlo nuo to apsisaugoti, o nepasinaudojus garantija, susigrąžinti iki 30 proc. sumokėtos sumos.

Startuolis „Saugo“ šiuo metu vartotojams siūlo kelias paslaugas. Pagrindinė – dviejų tipų pratęsta garantija: įprasta garantija, dengianti gedimų remonto išlaidas pagal visus gamintojo garantijoje įvardytus punktus bei draudimo taisykles, arba „premium“ garantija, kuri suteikia galimybę sugedus daiktui, jį iškart pakeisti nauju. Garantiją galima pratęsti per metus po prekės įsigijimo. Priklausomai nuo gamintojo suteikiamos garantijos laikotarpio, ją pratęsti galima ilgiausiai papildomam trejų metų terminui. Per šį laikotarpį garantija nepasinaudojus, suteikiama galimybė susigrąžinti iki 30 proc. sumokėtos sumos į „Saugo“ sąskaitą.

Be minėtų garantijos paslaugų, vartotojai taip pat gali įsigyti pirkinio draudimą arba kombinuotą draudimo ir pratęstos garantijos paslaugą.

Pratęstą garantiją galima įsigyti www.apsaugo.lt per vienus metus po prekės įsigijimo, tereikia išsaugoti pirkimo dokumentus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją