Pardavėjas telefonu neatsiliepė, parašė žinutę, kad darbe ir negali kalbėti. Susirašinėjant žinutėmis, susitarėme dėl kainos ir siuntimo per paštomatą (nes pardavėjas buvo iš Molėtų, o aš iš Vilniaus). Nurodė sąskaitos numerį,į kurį pervesti pinigus. Vakare padariau pavedimą, parašė, kad išsiųs kitą rytą. Kadangi buvo savaitgalis, pirmadienį nesulaukusi siuntinuko nelabai nerimavau, nes galvojau, kad gausiu antradienį. Antradienį irgi nieko... Paskambinau, telefonas išjungtas. Liko vienintelė išeitis – kreiptis į policiją...

P. S. Kodėl noriu paviešinti šią istoriją? Nes prieš metus turėjau tokį patį atsitikimą su „Vinted“.. Irgi buvo įdėtas skelbimas, pervedžiau pinigus, o prekės negavau...

Manau, sukčiai atrado labai neblogą nišą, kad galėtų pasipelnyti iš geranoriškų žmonių.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!