Pakeitus prekių pakavimo sistemą, 20 proc. sunaudojamo plastiko kiekį sumažinti šiais metais užsibrėžusiai įmonei pavyko atsisakyti ir dalies vienkartinių plastikinių maišelių bei iš OPS plastiko gaminamų dėžučių.

„Tai, kaip aktyviai mūsų pirkėjai renkasi prekių pristatymą popieriniuose maišeliuose, leidžia tikėtis, kad užsibrėžtas ambicingas tikslas per metus penktadaliu sumažinti bendrovės naudojamo plastiko kiekį bus pasiektas“, – sakė įmonės direktorius Andrius Mikalauskas.

Elektroninės parduotuvės vadovas pabrėžia, kad pirkėjai ne tik patys renkasi aplinką labiau tausojančius prekių pristatymo sprendimus, bet ir aktyviai siūlo būdus, kurie leistų dar labiau sumažinti naudojamo plastiko kiekį.

Būtent pasiūlius vartotojams, buvo atsisakyta naudoti maišus transportuojant dideles, savo pakuotes turinčias prekes – vandenį, didelio tūrio gyvūnų ėdalą, sauskelnes, tualetinį popierių, taip pat, po konsultacijų su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba atsisakyta privalomo visų kūdikių prekių pakavimo į vienkartinius plastiko maišelius.

Kaip rašoma pranešime spaudai, įgyvendinant plastiko mažinimo iniciatyvą buvo įdiegta automatizuota pakavimo kontrolės sistema, kuri leido eliminuoti žmogiškosios klaidos faktorių pakuojant prekes. Naujoji sistema automatiškai nustato bet kokios prekės iš daugiau nei 15 000 asortimento pakavimo tipą ir perduoda šią informaciją prekių surinkėjams.

Pakeitus prekių pakavimo sistemą „Barbora“ šiemet dešimtadaliu sumažino ir plastikinių dėžučių, kuriose pirkėjų namus pasiekia įvairios transportavimo metu susimaigyti galinčios prekės – varškės sūreliai, bandelės ir pan. Šiuo metu įmonė aktyviai ieško alternatyvių sprendimų, kaip tokius pirkinius pristatyti pirkėjams dar sumažinant plastikinės pakuotės poreikį.

„Tvarumas ir draugiškumas aplinkai tampa vienu svarbiausių reikalavimų, kuriuos vartotojai kelia verslui. Todėl turime nuolat ieškoti alternatyvių sprendimų, įvertindami kaštus ir kartu užtikrindami, kad pirkėjas visada gaus kokybišką prekę“, – sakė A. Mikalauskas.

Skaičiuojama, kad įmonės paslaugomis Lietuvoje gali pasinaudoti daugiau nei milijonas gyventojų Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regionuose. Lietuviškas maisto ir kasdienių prekių užsakymų internetu ir pristatymo į namus startuolis taip pat sėkmingai įsitvirtina Rygoje ir Taline.