„Šis lenktynių žaidimas – kol kas visų laikų populiariausia „Nintendo“ mobilioji programėlė, daugiau nei penkis kartus lenkianti „Super Mario Run“, kuri buvo parsisiųsta 21,8 milijonus kartų“, – tinklaraštyje rašė Katie Williams, „Sensor Tower“ mobiliųjų programų analitikė.

Remiantis tyrėjų duomenimis, žaidimas per pirmąjį mėnesį uždirbo 37,4 milijonus dolerių, nusileisdamas tik 67,6 milijonus dolerių pelniusiam „Fire Emblem Heroes“.

Japonijos milžinui, šią savaitę pateiksiančiam uždarbio ataskaitas, labai reikėjo tokios neabejotinos sėkmės, kurios sulaukė praėjus daugiau nei ketveriems metams po to, kai išdidžiai žengė į mobiliųjų žaidimų rinką.

„Mario Kart Tour“, kuris dar 2018 metais sukėlė tarp žaidėjų nemenką šurmulį, yra ne tik vieno žinomiausių lenktynių žaidimų franšizė; jis laikomas „Nintendo“ žaidimu, geriausiai tinkamu išmaniesiems telefonams pinigų uždirbimo prasme ir tuo, kaip stipriai „užkabina“ žaidėjus.

Kinijos valstybinė spaudos, leidinių, radijo, kino ir televizijos administracija patvirtino kelis importuotus „Nintendo“ žaidimus, įskaitant „Super Mario Bros U Deluxe“ versiją žaidimų konsolei „Switch“. Kompanijos akcijos ryte pakilo net 3,2 proc., ir tai yra didžiausias dienos padidėjimas per daugiau nei du mėnesius.
Vis dėlto „Nintendo“ žaidimo-čempiono laukia arši konkurencija, kurią kelia tokie populiarūs žaidimai kaip „Fortnite“. Be to, į mobiliąją areną žengia ir nauji varžovai, kaip antai „Tencent Holdings Ltd.“ žaidimas „Call of Duty Mobile“, kuris per dvi pirmąsias pasaulinio debiuto dienas spalio mėnesį pritraukė net 20 milijonų žaidėjų.

Kaip pernai prognozavo tyrimų bendrovė „NewZoo“, „Mario Kart Tour“ ilgainiui galėtų uždirbti milijardą dolerių per metus. Tai būtų sveikintinas postūmis kompanijai, kuriai iki šiol gana sunkiai sekėsi sudominti masinius žaidėjus (nepadėjo nė „Switch Lite“).

„Nintendo“, išgarsėjęs tokiomis žaidimų franšizėmis kaip „Mario“ ir „Zelda“, pastaraisiais metais eksperimentavo su nauja aparatūra ir programinės įrangos produktais, nes augantis išmaniųjų telefonų populiarumas meta iššūkį tradicinei naminių ir nešiojamųjų konsolių žaidėjų rinkai.

Visgi šiemet „Nintendo“ akcijos išaugo maždaug 26 proc., nes buvo tikimasi, kad stipri žaidimų kolekcija ilgainiui paskatins ir aparatinės įrangos pardavimus. Naujausių žaidimų sąraše rasime dar vieną „Zeldos“ dalį, „Luigi's Mansion“ ir du „Pokemon“ žaidimus. Kompanijos akcijos rugsėjį pasiekė aukščiausią lygį per 15 mėnesių, bet po nuviliančio „Switch Lite“ debiuto vėl nukrito.