„Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus. Šiuo metu atstatyti jau visi mūsų tinklai, be trikdžių galima ne tik skambinti, rašyti SMS žinutes, bet ir naudotis mobiliuoju internetu“, – sakė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas.

Tiesa, kai kurie vartotojai vis dar gali susidurti su aplikacijų, skirtų atlikti mokėjimams (pvz., už automobilio stovėjimą ar viešojo transporto bilietus), veikimo sutrikimais. Šiuo metu siekiama juos pašalinti, sakoma pranešime.

Operatoriaus klientai su gedimu galėjo susidurti nepriklausomai nuo savo geografinės padėties.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)