Automobilių gamintojas anksčiau šiais metais skelbė, kad „Corsa-e“ elektromobilis turės 50 kWh baterijų kompleksą ir remiantis WTLP, vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 330 kilometrų.

Taip pat teigiama, kad per 30 minučių elektromobilio baterija bus įkrauta iki 80 proc. ir gamintojas baterijai suteiks aštuonerių metų garantiją.

„Corsa-e“ turės 136 AG, o sukimo momentas sieks 260 Nm. Be to, elektromobilis palaikys tris važiavimo režimus: „Normal“, „Eco“ ir „Sport“.

Nuo 0 iki 50 km/val. „Corsa-e“ įsibėgės per 2,8 sekundės, o nuo 0 iki 100 km/val per 8,1s.

Pristatydamas naujos kartos „Corsa“ automobilį, gamintojas paskelbė, kad elektrinė šio automobilio versija rinkoje pasirodys 2020-ųjų metų pradžioje.

Generalinis „Opel“ direktorius Michaelas Lonshelleris per naujosios „Corsa“ versijos pristatymą sakė, kad „Corsa“ yra ne tik vienas „Opel“ sėkmingiausių modelių per visą kompanijos istoriją, jo per pastaruosius 37-erius metus buvo parduota apie 14 mln. vienetų, o dabar šis modelis bus ir gamintojo automobilių elektrifikacijos pradininkas.

„Nuo 2020-ųjų metų pradžios Saragosoje (Ispanijoje) pradėsime gaminti „Corsa-e“ elektromobilius. Tai bus pirmasis, visiškai elektra varomas „Opel“ automobilis, pagamintas Europoje. Tai yra labai aiškus ženklas, kad su naująja „Corsa“ į Saragosos gamyklą atnešame ateitį – ir kad „Opel“ pereina prie elektrinių automobilių“, – sakė M. Lonshelleris.

„Corsa-e“ elektromobilio kaina Europoje prasidės nuo 30 999 eurų, o Jungtinėje Karalystėje jį pardavinės su „Vauxhall“, „Opel“ dukterinės kompanijos prekės ženklu. „Opel“ teigė, kad dėka jų naujosios „Blitz“ strategijos, jau 2024-aisiais metais rinkai bus pasiūlyta „kiekvieno kompanijos turimo automobilio elektrinė versija“.