„Ateitis laukia finansiškai nekokia dėl galimų sankcijų. Mes turime pateikti ambicingą planą dėl CO2 emisijos mažinimo ir tų priemonių vis mažėja ir mažėja. Tai čia yra pirmas žingsnis. Tai, kas klaidina žmones sąmoningai ar nesąmoningai yra tai, kad tie, kurie turi automobilius šiandien, kad ir taršius, kuriems reikia važiuoti į sodą, darbą, iš miesto į miestą, ir socialiai remtini ir nepasiturintys gyventojai, jų tas mokestis nepalies šitame etape“, – po Vyriausybės posėdžio sakė S. Skvernelis.

Pasak premjero, tie, kurie nori įvežti į Lietuvą taršų automobilį, turi žinoti, kad už tai turės susimokėti.

„Mes turime ieškoti būdų, kad Lietuva nebūtų senų taršių automobilių importo šalis. Jeigu kas turi šalies viduje tokį automobilį ir nori jį parduoti, naujas šeimininkas, įsigydamas seną taršų automobilį, turi irgi įvertinti tai. Jeigu jis tokį pirks, tai jo valia, bet reikės tą taršos mokestį mokėti priklausomai nuo CO2 emisijos“, – teigė jis.

ELTA primena, kad spalio 3 d. Aplinkos ministerija skelbė parengusi Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektą, kuris numato mokestį už transporto priemonių (TP) keliamą taršą. Įstatymo projekte taršiomis laikomos tos TP, kurios turi dyzelinu varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 115 g/km, ir tos TP, kurios turi benzinu ir (ar) dujomis varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 130 g/km.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)