Pasak bendrovės, nuostolius lėmė investicijos „į rinkoje pirmaujančius produktus ir paslaugas“.

„Revolut Ltd“ pernai gavo 58,2 mln. svarų sterlingų pajamų – 4,5 karto daugiau nei 2017 metais, kai jos buvo 12,8 mln. svarų sterlingų (atitinkamai – 65,4 mln. eurų ir 14,4 mln. eurų).

„Tai lėmė nuoseklus siūlomų produktų vystymas, išaugusi vartotojų bazė ir „Revolut“ klientų aktyvumas“, – teigiama pranešime.

Planuojama, kad šiemet kompanijos pajamos turėtų tris kartus viršyti 2018 metais gautąsias.

Bendras „Revolut“ klientų skaičius Jungtinėje Karalystėje ir Europoje perkopė 7 milijonus.

„Revolut“, kaip skaitmeninę alternatyvą tradiciniams bankams, 2015 liepą įkūrė buvę „Credit Suisse” ir „Deutsche Bank“ investicijų bankininkai Nikas Storonsky'is ir Vladas Yatsenko.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)