„Tarša yra visose srityse, bet transportas yra vienas didžiausių teršėjų.

Dėl to Vyriausybė yra neformaliai apsisprendusi įvesti vienkartinį registracijos mokestį automobiliams ir susieti su CO2 emisiją, taip pat padaryti savininko pasikeitimo mokestį, kad tie automobiliai seni rinkoje, kurie yra taršūs ir perparduodami, irgi turi turėti savininko pasikeitimo mokestį, susietą su CO2 emisija. Turime kompleksinio mokesčio sprendimą, kokia Seimo valia bus, nedrįstu spėlioti“, – „Žinių radijo“ laidoje „Pozicija“ sakė premjeras.

Anot jo, skurdžiau gyvenančių žmonių šis mokestis neturėtų paveikti.
„Kalbame apie variklio galingumus ir CO2 išmetimą, kur didžiąją dalį parko nepaliestų. Tai tikrai neturėtų stipriai paveikti tų, kuriems yra šiandien sunkiau gyventi šalyje“, – laidoje teigė S. Skvernelis.

„CO2 nesumažinimas reiškia valstybei artimoje ateityje milžiniškas milijonines baudas. Jei šitų žingsnių nežengsime, tada mokėsime (baudas. – ELTA) ir tada kalbės, kodėl kažkas nepadarė nieko“, – pridūrė premjeras.

ELTA primena, kad liepos pabaigoje „valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis tikino, jog taršių automobilių apmokestinimas bus taikomas tik naujai registruojamiems automobiliams, o pati tvarka įsigalios vėliau nei sausio 1 d.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (50)