Didžiausias pokytis naujajame „e-up!“ – nuo 18,7 kWh iki 32,3 kWh išaugusi baterijos talpa. Dėl to vienu įkrovimu įveikiamas atstumas išaugo beveik dvigubai – iki 260 km (pagal WLTP). Užtat įkrovimo laikas sutrumpėjo: dabar 40 kW tiesioginės srovės įkrovikliu per valandą bus galima įkrauti 80 proc. baterijos. Bet to, pradėti, sustabdyti ir iš anksto suplanuoti įkrovimą bus galima pasinaudojus „maps + more“ programėle, kuri nuotoliniu būdu leis valdyti ir „e-up!“ oro kondicionierių.

„e-up!“ ne tik saugo aplinką, bet ir užtikrina vairavimo malonumą. Automobilio dinamines savybes lemia žemas svorio centras, kadangi jo baterijos sumontuotos dugne, ir elektrinis variklis, maksimalų sukimo momentą išgaunantis vos pajudėjus. 61 kW galios elektrinis „e-up!“ variklis iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 11,9 s ir pasiekia maksimalų 130 km/val. greitį.

Mažesnę „e-up!“ kainą lemia masto ekonomija. „Volkswagen“ planuoja rinkai pasiūlyti kaip niekada daug elektromobilių, o penkių durų „e-up!“ numatoma pagaminti gerokai daugiau nei pirmtako.

Lietuvoje „e-up!“ kainuos mažiau nei 20 tūkst. eurų, į jo standartinę komplektaciją įeis automatinė klimato kontrolės sistema, „Composition phone“ radijo sistema su „Bluetooth“ ryšiu, „maps + more“ daugiafunkcinė ir įkrovimo valdymo programėlė, eismo juostos išlaikymo sistema „Lane Assist“ ir daiktų gabenimo paketas su dviejų aukščių reguliuojamu bagažinės dugnu ir uždangalu. „Style“ paketas leis pasirinkti dar daugiau „e-up!“ personalizavimo ir priedų variantų.

Elektromobilio baterijai taikoma aštuonerių metų arba 160 tūkst. km garantija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)