Šio teisminio susitarimo, pasiekto su Federaline prekybos komisija (FTC) ir Niujorko generaliniu prokuroru, paskirta bauda yra didžiausia tokio tipo byloje, susijusioje su 1998-aisiais priimtu federaliniu įstatymu – Vaikų interaktyviojo privatumo apsaugos aktu.

„Youtube“ perspektyviems verslo klientams išreklamavo savo populiarumą tarp vaikų, – sakė FTC vadovas Joe Simonsas. – Tačiau, kai bendrovei reikėjo paklusti Vaikų interaktyviojo privatumo apsaugos aktui, ji atsisakė pripažinti, kad dalis jos platformos yra skirta vaikams. „Youtube“ įstatymo nepaisymui nėra pasiteisinimų.“

Dėl šio teisminio susitarimo „Youtube“ reikės pakeisti vaikiško turinio tvarkymo būdus.

„Į duomenis, gaunamus žiūrint vaikišką turinį „Youtube“, žiūrėsime kaip į vaiko, nepaisant naudotojo amžiaus, – pranešime sakė „Youtube“ vadovė Susan Wojcicki. –Tai reiškia, kad apribosime duomenų rinkimą ir naudojimą vaikiško turinio žiūrėjime. Taip pat vaikiškame turinyje nebeliks suasmenintų reklamų ir kai kurių ypatybių, kaip komentarai ar pranešimai.“

Teisminį susitarimą patvirtino FTC nariai, iš kurių du Demokratų partijos nariai reikalavo imtis dar griežtesnių priemonių.

Susitarimas „kartoja daugumą tokių pat klaidų, kurias galima matyti „Facebook“ teisminiame susitarime: jokios individualios atsakomybės, nepakankamos priemonės, kurių reikia imtis norint kalbėti apie bendrovės finansines paskatas, ir bauda, kuri nesustabdys bendrovės nuo pelningumo dėl įstatymų laužymo, – sakė FTC komisijos narė demokratė Rohit Chopra. – Susitarimo sąlygos nebuvo pakankamai griežtos, kad būtų privertusios „Google“ apie tai pranešti savo investuotojams.“

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)