RS modelis išsiskiria visiškai kitokia nei standartinio „Audi A6 Avant“ universalo išvaizda. Išskyrus priekines ir bagažinės dureles, taip pat stogą, jo gamyboje buvo panaudotos unikalios RS kėbulo dalys. Kėbulas, kurio šonai už standartinį modelį yra 40 mm platesni ir turi plačias ratų arkas, spinduliuoja sportiška aura ir išskirtiniu galingo „Avant“ charakteriu, o 22 colių ratlankiai dar labiau pabrėžia efektingas proporcijas.

Naujas „RS 6 Avant“ yra vienas pirmųjų naujos „Audi Sport“ RS dizaino linijos modelių. Jo priekinė dalis yra maksimaliai pakeista, taip dar labiau parodant jo išskirtinumą A6 modelių gamoje. Drauge su nauju, išgaubtu variklio dangčiu, „RS 6 Avant“ turi tokius pačius kaip A7 priekinius žibintus. Jie ne tik yra siauresni ir atrodo sportiškiau, bet taip pat galimi su pasirenkamais lazeriniais „RS Matrix LED“ žibintais su tamsinta apdaila. Kaip ir galiniai LED žibintai jie turi dinamines posūkių šviesas, taip pat ypatingą RS pasveikinimą kai automobilis atrakinamas ir užrakinamas.

Gali lėkti 300 km/val.

Naujo „Audi RS 6 Avant“ 4.0 TFSI variklis pasiekia 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą, kuris išvystomas 2100–4500 aps./min. diapazone. Iki 100 km/val. galingas universalas įsibėgėja vos per 3,6 sekundes, o per 12 sekundžių „RS 6 Avant“ pasiekia 200 km/val. greitį. Maksimalus greitis yra apribotas elektronika ties 250 km/val., o su pasirenkamais dinaminiais paketais „Dynamic“ ir „Dynamic Plus“ jį galima padidinti iki 280 km/val. arba net 305 km/val.

Pagrindinė 48 voltų elektros sistema užtikrina, kad V8 motoras su dvejomis turbinomis yra ne tik itin galingas, bet ir efektyvus, o starteris-generatorius yra dalinės hibridinės MHEV sistemos širdis. Jei vairuotojas, važiuodamas nuo 55 iki 160 km/val. siekiančiu greičiu, atleidžia akceleratorių, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir pasirinkto „Audi drive select“ važiavimo režimo „RS 6 Avant“ rekuperuoja energiją arba iki 40 sekundžių rieda išjungtu varikliu. Vos tik nuspaudus akceleratorių starteris-generatorius iš naujo užveda variklį. Važiuojant įprastu režimu ši sistema padeda sutaupyti iki 0,8 l/100 km.

Dar vienas efektyvumą didinantis elementas yra pagal poreikį aktyvuojamų cilindrų COD sistema. Esant nedidelei ar vidutinei apkrovai ir važiuojant aukšta pavara, sistema atjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindrų įpurškimą ir degimą bei uždaro įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus.

Itin efektyvus V8 4.0 TFSI variklis skleidžia sportišką ir sodrų garsą, o vairuotojas, naudodamas „Audi drive select“ sistemą, gali pats pasirinkti jo garsumą. Naudodamas nustatomus RS1 ir RS2 režimus vairuotojas gali pats nustatyti tiek sportiškesnį, tiek ir subalansuotą variklio garsą.

"Audi" pristatė ketvirtos kartos "RS6 Avant"

Standartinė aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėžė su optimizuotu pavarų perjungimu ir nauja „Launch Control“ funkcija perduoda 4.0 TFSI variklio galią nuolatinei „quattro“ visų varančiųjų ratų pavarai. Galia tarp priekinės ir galinės ašies mechaniniu centriniu diferencialu yra paskirstoma 40:60 santykiu. Praslydus vienam iš ašies ratų daugiau sukimo momento perduodama ašiai, turinčiai geresnį sukibimą. Iki 70 proc. sukimo momento gali būti perduodama priekiniams ratams, iki 85 proc. – galiniams ratams.

Ratų sukimo momento kontrolė optimizuoja manevringą ir saugų naujo „RS 6 Avant“ valdymą – ji pristabdo mažesnę apkrovą turinčius ratus vidinėje posūkio dalyje dar prieš jiems prasisukant. Pasirenkamuose dinaminiuose „Dynamic“ ir „Dynamic Plus“ paketuose „quattro“ sportinis diferencialas posūkiuose paskirsto reikiamą sukimo momentą tarp galinių ratų, taip padidindamas sukibimą, stabilumą ir dinamiką.

Pakaba adaptyvi ir pneumatinė

Standartinė adaptyvi RS pneumatinė pakaba su reguliuojama amortizacija buvo specialiai pritaikyta RS modeliui, o naujas pneumatinių spyruoklių modulis, turintis 50 proc. didesnį amortizacijos dažnį, pirmą kartą su pasirenkamu „Dynamic Plus“ paketu leido pasiekti maksimalų 305 km/val. greitį. Galima pasirinkti skirtingus pakabos veikimo, taip pat ir automatinį, režimus. Naujo „RS 6 Avant“ kėbulas yra 20 mm žemesnis nei „Audi A6 Avant“ su standartine pakaba, taip pat jis tampa dar 10 mm žemesnis kai važiuojama 120 km/val. ir didesniu greičiu. Važiuojant nedideliu greičiu automobilį galima papildomai pakelti 20 mm. Itin platus RS sportinės pneumatinės pakabos veikimo diapazonas suteikia vairuotojui galimybę pasirinkti tiek itin komfortišką važiavimą, tiek ir maksimalų efektyvumą.

Naujas „RS 6 Avant“ turi standartinę sportišką ir progresyviai veikiančią itin tikslią vairo sistemą. Didėjant pasukimo kampui, ji sukuria didesnį pasipriešinimą ir taip užtikrina itin tikslų atsaką į vairo pasukimą. Su pasirenkamais „Dynamic“ ir „Dynamic Plus“ paketais naujas „RS 6 Avant“ galimas su dinamine visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant nedideliu greičiu galiniai ratai iki penkių laipsnių kampu pasukami priešinga priekiniams ratams kryptimi. Važiuojant vidutiniu ar dideliu greičiu, galiniai ratai iki dviejų laipsnių pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai, taip padidinant stabilumą, ypatingai kai greitai persirikiuojama.

"Audi" pristatė ketvirtos kartos "RS6 Avant"

Naudodamas „Audi drive select“ dinaminio valdymo sistemą vairuotojas gali keisti „RS 6 Avant“ charakterį. Galimi šeši profiliai: „comfort“, „auto“, „dynamic“, „efficiency“ ir atskirai nustatomi RS1 ir RS2 režimai, kuriuos taip pat galima aktyvuoti ant vairo esančiu „RS MODE“ mygtuku, automatiškai „Audi“ virtualiame skydelyje įjungiančiu ir ypatingą RS prietaisų rodymą. „Audi drive select“ dinaminio valdymo sistema keičia variklio ir transmisijos nustatymus, vairo stiprintuvo, pakabos, dinaminės visų vairuojamųjų ratų sistemos, „quattro“ sportinio diferencialo veikimą, variklio garsą ir automatinės klimato kontrolės intensyvumą. Vienu „RS MODE“ mygtuko paspaudimu galima pakeisti elektroninės stabilumo kontrolės ESC veikimą.

Naujas „RS 6 Avant“ turi standartinius 21 colio kaltinio aliuminio ratlankius su dešimties spindulių žvaigždės raštu ir 275/35 dydžio padangomis. Papildomai galima užsisakyti specialiai RS modeliui sukurtus 22 colių penkių V stipinų trapecijos rašto ratus su 285/30 dydžio padangomis.

Į prekybą kitąmet

Vartotojo visiškai skaitmeninė nustatymų aplinka idealiai dera su juoda skydelio apdaila. Viršutinis liečiamasis MMI ekranas yra beveik nepastebimas juodame prietaisų skydelyje, o „RS Monitor“ ekrane vairuotojui rodomi tokie duomenys kaip skirtingų pavaros elementų temperatūra, akceleracijos g pagreitis, taip pat informacija apie padangų slėgį ir temperatūrą.

„Audi“ virtualiame prietaisų skydelyje ypatingi RS rodmenys informuoja apie padangų slėgį, sukimo momentą, galią, alyvos temperatūrą, turbinų slėgį, rato įveikimo laiką, akceleracijos ir g pagreičio duomenis. Pavaros perjungimo ekranas perspėja vairuotoją kada pasiekiami maksimalūs variklio sūkiai ir reikia jungti aukštesnę pavarą.

Naujas „RS 6 Avant“ turi itin plačią komforto, junglumo ir vairuotojo pagalbinių sistemų gamą. Galimos net 30 pagalbinių sistemų, įskaitant tokias kaip prisitaikantis greičio palaikymas, važiavimo sankryžose pagalba, perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos, perspėjimas apie kelkraščių bortelius ir 360 laipsnių vaizdo kameros.

Naujo „Audi RS 6 Avant“ spalvų gama apima trylika spalvų, tarp kurių yra ir dvi ypatingos RS spalvos „Nardo Gray“ ir „Sebring Black“, taip pat krištolo efekto ir penki skirtingi matiniai padengimai.

Nauju „Audi RS 6 Avant“ Europoje ir Lietuvoje bus pradėta prekiauti pirmame 2020 m. ketvirtyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)