Dalase įsikūrusi įmonė, kuri prieš kelias savaites pakeitė savo generalinį direktorių ir jau ne vieną mėnesį ieško „strateginių variantų“, pranešė apie didesnius nei tikėtasi antrojo ketvirčio nuostolius. Dėl to jos rinkos vertė nukrito 34 proc., įmonės obligacijos taip pat smuko iki rekordinių žemumų.

Kokia gi to priežastis?

„Kaip rodo naujausios tendencijos, keičiasi vartotojų apsipirkimo įpročiai, jų prekių krepšelis, – praėjusią savaitę per konferencinį ryšį sakė vyriausioji įmonės finansininkė Jody Macedonio. – Ypač ryškus pokytis užfiksuotas antrąjį metų ketvirtį; pastebėjome, kad dalis pirkėjų linkę pereiti nuo pieno prie vandens.“

Tokia tendencija - mažėjantis pieno vartojimas – iš dalies lėmė keturis iš eilės nuostolingus „Dean“ ketvirčius. Konkurencija daro spaudimą iš visų pusių: rinkos dalį smukdo atsirandančios tokios alternatyvos kaip migdolų pienas, rinkai įtakos turi ir mažmenininkai, įskaitant „Walmart Inc.“, kurie nusprendžia patys perdirbti pieną.

„Ši kategorija faktiškai traukiasi, visų laukia mažesnė „pyrago“ dalis“, – pažymėjo J. Macedonio.