Išvaizdūs kompanijos „LTI“ logotipu pažymėti automobiliai skirti žmonėms vežti. Londone viešėdamas negali jų nepastebėti zujančių, nardančių po visą miestą. Britiškus kebus gamino ne viena kompanija, bet skirdavosi tik techninės taksi automobilių charakteristikos, išvaizda dešimtmečiais išliko nepakitusi.
„Gyvenant Anglijoje užstrigo tai, kad anglai šias mašinas, kurių ten dešimtys tūkstančių ir kiekvienas kasdien mato bei gali jomis važinėti, dar nuomojasi ir šventėms, fotosesijoms, renginiams. Daugiausia – juodi ir balti, dar įvairiausių pilkų atspalvių taksi automobiliai yra populiarūs, turi savo svorį, gerą vardą.
Jis turėjo vieną planą – automobilį nuomoti šventėms ir įvairiems renginiams. Ir nuomojo.
„Matėme žmonių reakcijas tarp įprastinių automobilių išvydus britišką kebą. Ne tik jaunimas prieina, klausinėja, domisi, važiuojant moja, stebisi. Įspūdis toks, kad nori pavažiuoti, vertina išskirtinius automobilius. Nutarėme turimus du „įdarbinti“ pagal jų paskirtį – teikti taksi paslaugas.
Ne vieną Alytaus gatvę jau įveikę kebai – gal kažkam iš pažiūros ir atrodo nerangūs, išdidūs, bet pirmas įspūdis apgaulingas. Šių automobilių važiuoklė sukurta taip, kad nereikia jiems didelio spindulio apsisukti, pavyksta tai atlikti ant siauriausio kelio, nereikia didelės erdvės pastatyti, tai paprasta padaryti bet kur. Alytuje nėra nė vienos gatvelės, kurios jie neįveiktų.
„Komandą jau baigiame kurti. Mašinos išskirtinės, tokias vairuoti norinčiųjų yra. Norisi keleiviams užtikrinti aukštos kokybės, šiek tiek britišką aptarnavimą, ne tik saugų, patogų, bet ir tvarkingą, higienišką“, – teigia T.Miliauskas, iš gyvenimo Londone į gimtąjį Alytų parsivežęs ir daugiau idėjų.
Automobilių žinovai sako, kad kebai – dar labai retai sutinkami Lietuvos keliuose, juos galima suskaičiuoti kone ant vienos rankos pirštų. Kebą savo reikmėms buvo įsigijęs ir Vilniaus politikas Artūras Zuokas. Dzūkijos sostinėje tokius automobilius vairuoja broliai Miliauskai.