Kaip praneša bendrovė, EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) minimu laikotarpiu sudarė 45,2 mln. eurų – tai 20,2 proc. daugiau nei prieš metus.

„Gerus rezultatus lėmė augantis klientų skaičius, patraukli paslaugų kaina bei išliekanti vis didėjančio vartojimo tendencija“, – pranešime sako „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.

Antrojo šių metų ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendras klientų skaičius padidėjo 2,3 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 195 tūkst. ir yra 5 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, teigiama pranešime.

Bendrovės teigimu, antrąjį 2018-ųjų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 23,8 tūkst. terabaito (TB) duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – 34,8 tūkst. TB.

Skambučių operatoriaus tinkle skaičiai, anot pranešimo, taip pat auga – pastarąjį ketvirtį jame buvo kalbėta 3 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso klientai antrąjį 2019-ųjų ketvirtį telefonu prakalbėjo daugiau nei 1 mlrd. minučių.

Tuo metu namų interneto paslaugos vartotojų skaičius išaugo iki 160 tūkst., o tai yra 25 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais, kai jų skaičius siekė 127 tūkst.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)