„i3“ buvo pristatytas 2013 m. Šis automobilis simbolizavo BMW įžengimą į elektromobilių rinką. Tačiau BMW pakeitė savo strategiją šioje srityje ir nusprendė verčiau įtraukti elektromobilių technologijas į savo pagrindinį asortimentą, užuot kūrusi nišinius modelius naudodama unikalią architektūrą, kaip, pavyzdžiui, buvo „i3“ atveju.

„Sunku pasakyti, ar „i3“ turės tiesioginį įpėdinį, nes elektrifikavimo technologijas pradėjome taikyti savo pagrindiniuose automobiliuose, tokiuose kaip būsimasis „iX3“, – sakė BMW valdybos narys, atsakingas už pardavimą, Pieteris Notas. – „i3“ buvo savotiškas pionierius, pirmasis BMW elektromobilis, tačiau dabar situacija pasikeitė – pradėjome elektrifikuoti ir pagrindinius modelius.“

„BMW i3“ ir „i8“ modeliuose sumontuotos anglies pluošto važiuoklės beveik garantuotai nebeliks. Naujoji BMW architektūra CLAR leis įmonei veikti lanksčiau ir kurti tradicinius benzininius, dyzelinius, įkraunamuosius hibridinius automobilius ar elektromobilius naudojant tą pačią platformą. P. Notas pridūrė: „Toliau naudosime anglies pluoštą, bet ne taip, kaip dabartiniame „i3“.

BMW patvirtino, jog iki 2023 m. pristatys 25 naujus elektromobilius, iš kurių daugiau nei pusė bus varomi tik elektra. Elektromobilis „BMW iX3“, kurį bus galima įsigyti kitais metais, papildys „X3“ seriją ir bus pirmasis BMW modelis, turėsiantis įvairių pasirinktinių varomosios sistemos variantų.

2021 m. BMW išleis konkurentą „Tesla Model S“ – elektrinį sedaną „i4“. Jame taip pat bus naudojama CLAR architektūra. „i4“ bus gaminamas su įvairaus dydžio akumuliatoriais. Teigiama, kad didžiausio iš jų užteks vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 603,5 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)