Istoriškai tai yra kiek netikėtas posūkis. Automobilių gamintojai visomis išgalėmis stengėsi sumažinti nepageidaujamus garsus. Iš tikrųjų, automobiliai galėtų būti lengvesni ir taupesni, jei ne didžiulis garso izoliacijos kiekis.

Taigi, Europos Sąjunga saugumo dėlei priėmė naujus reikalavimus, kuriuose nurodyta, kad visi nauji elektromobiliai turi turėti akustines perspėjimo sistemas. Jos skleis garsą, panašų į paprasto variklio ūžimą. Jis turėtų būti lengviau pastebimas pėstiesiems, todėl žmonės, tikimasi, jausis saugiau. Reikalavimai įsigalioja dabar, tačiau pereinamasis laikotarpis baigsis tik 2021-aisiais – nuo tuomet visi nauji elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai privalės turėti tokias sistemas.

Šias akustines perspėjimo sistemas bus galima išjungti, jei tik vairuotojui atrodys, kad tai yra būtina. Pati sistema nėra sudėtinga, todėl tikriausiai nepadidins ir taip nemažos elektromobilių kainos. Kita vertus, garsas privalo būti gerai girdimas ir sistema pati turi žinoti, kada laikas nutilti. Akustinė perspėjimo sistema išsijungia automobiliui pasiekus 20 km/val. Garsas taip pat skleidžiamas, kai elektromobilis manevruoja atbulomis.

Tiesa, šie nauji reikalavimai automobilių gamintojams nėra staigmena – daugelis jų jau yra pasiruošę. Kartu tai tikrai padės regėjimo negalią turintiems žmonėms ir telefonų zombiams. Galima numanyti, kad kelių eismo taisyklių reikalavimas laikyti tokią sistemą įjungtą važinėjant mieste, taip pat ne už kalnų.