Skaičiai abejonių nepalieka. Pavyzdžiui, hiperautomobilio aerodinaminis koeficientas – 0,279. Kai kurie šį rezultatą apibūdina kaip mikroskopinį.

Be to, gamintojas teigia, kad „Tuatara“ galės pagreitėti iki 480 km/val. Toks greitis automobilių pramonėje prilygsta raketos paleidimui į kosmosą.

Galią hiperautomobiliui generuoja 5,9 l darbinio tūrio dviejų turbinų V8 formos variklis, pagamintas „Nelson Racing Engines“ – bendrovės, puikiai žinomos dėl variklių, skirtų traukos lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams, gamybos.

Ir nors minėta bendrovė jau yra pagaminusi 2500 AG variklį, šis – ne iš tų. „Tuatara“ jėgainė generuoja 1350 AG, kai į ją pilamas 91 oktatinio skaičiaus benzinas. Jei į degalų baką pripilama etanolio, arba E85, galia išauga iki 1750 AG.

Stebėtina, tačiau 7 laipsnių vienos sankabos transmisija pajėgi atlaikyti tokią galią. Šią sukūrė Italijos bendrovė CIMA, specialiai hiperautomobiliui suprojektavusi ir elektrohidraulinį pavarų perjungimo mechanizmą.